Ολοκλήρωση για το Hyundai Veloster N με ένα πολύ έξυπνο κιβώτιο


Η κορεατική εταιρία ανακοίνωσε μια σπέσιαλ αναβάθμιση για το Veloster Ν που σύντομα θα περάσει και στα i30 N.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 21/4/2020

Το Veloster μπορεί να ακούγεται μακρινό μιας και το κουπέ της Hyundai δεν εισάγεται στην χώρα μας. Ωστόσο, έχει μεγάλο ενδιαφέρον η πρόσφατη αναβάθμισή του και η εισαγωγή ενός νέου αυτόματου κιβωτίου με διπλό συμπλέκτη. Το νέο DCT κιβώτιο έχει 8 σχέσεις με τους Κορεάτες να κάνουν λόγο για την αστραπιαία λειτουργία του.

Επίσης, το κιβώτιο υγρού συμπλέκτη προσφέρει μια λειτουργία ονόματι «N Grin Shift» (NGS) η οποία αυξάνει την ροπή κατά 7% (από τα 352 Nm στα 377) στην φάση του overboost για διάστημα περίπου 20 sec. Κατά τα υπόλοιπα το δίλιτρο τετρακύλινδρο μοτέρ παραμένει ως είχε με ισχύ 250 PS ή 275 PS.

Ωστόσο, το νέο κιβώτιο προσφέρει και άλλες επιλογές λειτουργίας τις οποίες ο οδηγός μπορεί να επιλέγει από την οθόνη αφής. Για παράδειγμα η N Power Shift (NPS) βελτιστοποιεί το «ανέβασμα» της σχέσης όταν το γκάζι είναι πατημένο πάνω από το 90%, ενώ η λειτουργία N Track Sense Shift (NTS) αναγνωρίζει μέσω του συστήματος πλοήγησης την διαδρομή για δυναμική οδήγηση και αλλάζει σχέσεις ανάλογα.

Πέρα από το νέο έξυπνο κιβώτιο το Veloster απέκτησε και ένα νέο σύστημα infotainment με οθόνη 8’’ και premium ηχοσύστημα της JBL. Επίσης το σύνολο του Hyundai SmartSense και των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού διεύρυνε την παλέτα του. Προαιρετικά είναι τα νέα N Light Bucket καθίσματα τα οποία είναι ντυμένα με αλκαντάρα και ζυγίζουν περίπου 2 kg λιγότερα.