Online απόκτηση αυτοκινήτου από την Toyota – Όσα χρειάζεται να γνωρίζετε


 ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ONLINE ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΗΣ ΓΚΑΜΑΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΛΕΟΝ Η TOYOTA ΣΤΗ ΧΩΡΑΣ ΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΕΦΙΚΤΗ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΟΥ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΕΠΑΦΗ.

  • 5/5/2020

Η πανδημία του Κορωνοϊού δεν έχει αλλάξει μόνον την καθημερινότητά μας αλλά και τις καταναλωτικές μας συνήθειες, μιας και οι περισσότεροι από εμάς πραγματοποιούμε την πλειονότητα των αγορών μας διαδικτυακά, ελαχιστοποιώντας με αυτόν τον τρόπο τη φυσική επαφή και ταυτόχρονα τον κίνδυνο μετάδοσης του ιού.

Οι Διαδικτυακές πωλήσεις, ωστόσο, δεν αφορά μόνο εκείνους που θέλουν να περιορίσουν την έκθεσή τους στον κίνδυνο του Κορωνοϊού, αλλά και όσους θέλουν να εξοικονομήσουν χρόνο και ενδεχομένως χρήμα, περιορίζοντας τις άσκοπες μετακινήσεις και αφιερώνοντας τον ελεύθερο χρόνο τους σε δραστηριότητες που έχουν ενδεχομένως μεγαλύτερη αξία.

Για όλους αυτούς, λοιπόν, η Toyota ανέπτυξε ένα νέο εργαλείο κράτησης/πώλησης αυτοκινήτων πραγματοποιώντας ένα καθοριστικό βήμα προς την ανάπτυξη μιας πλήρους διαδικτυακής πλατφόρμας πώλησης των μοντέλων της.

Η Toyota Hellas διαθέτει μια πολύτιμη εμπειρία στη Διαδικτυακή πώληση αυτοκινήτων,  έχοντας διαθέσει το 2018 65 Toyota Yaris μέσω κρατήσεων που πραγματοποιήθηκαν online. Δύο χρόνια μετά, επιστρέφει στη διαδικτυακή κράτηση αυτοκινήτων, μόνο που αυτή τη φορά προσφέρει το σύνολο της γκάμας της σε μια φιλική προς τον υποψήφιο πελάτη πλατφόρμα.

Μέσα από την πλατφόρμα αυτή, ο υποψήφιος αγοραστής  ενός μοντέλου της Toyota μπορεί να επιλέξει το αυτοκίνητο που επιθυμεί, την έκδοση, το επιπλέον εξοπλισμό ή ακόμα και το χρηματοδοτικό πρόγραμμα που τον εξυπηρετεί.

Ο πελάτης ενημερώνεται άμεσα για την τελική τιμή και καλείται να καταβάλλει μια μικρή προκαταβολή μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας (από 1% της τελικής αξίας του αυτοκινήτου), ώστε να προχωρήσει η κράτηση του αυτοκινήτου.

Η τιμή πώλησης του αυτοκινήτου θα είναι ίδια με εκείνη στην οποία διατίθεται το συγκεκριμένο μοντέλο και στο επίσημο δίκτυο εμπόρων της Toyota, καθώς συνυπολογίζονται σε αυτήν τυχόν προσφορές που θα είναι σε ισχύ τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

Η διαδικασία ολοκληρώνεται με την επιλογή του σημείου πώλησης το οποίο θα κληθεί να διαχειριστεί το αίτημα της κράτησης του αυτοκινήτου, ενώ τα απαραίτητα έγγραφα για την πώληση του αυτοκινήτου μπορούν να σταλούν ηλεκτρονικά.

Τέλος, αν το θελήσει ο ίδιος ο πελάτης μπορεί να παραλάβει το αυτοκίνητο σπίτι του, χωρίς να χρειαστεί να επισκεφτεί έναν εκθεσιακό χώρο ή κάποιο σημείο παράδοσης.

Η εφαρμογή ‘‘Online Reservation’ είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο και υποστηρίζεται καθημερινά από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μέσω email και τηλεφώνου, καθημερινά από τις 9:00 π.μ. έως τις 17:00 μ.μ.  Παράλληλα,, για την καλύτερη κατανόηση του νέου εργαλείου πωλήσεων ‘’Online Κρατήσεων’’ και τυχόν απορίες των χρηστών, υπάρχει αναρτημένο περιεχόμενο στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας, www.toyota.gr, με Συχνές Ερωτήσεις.

Για το νέο διαδικτυακό εργαλείο πωλήσεων, η κα Αγγελική Τσενέ, Marketing Director, δήλωσε σχετικά: «H Toyota Ελλάς για μια ακόμα φορά ‘’αλλάζει τους κανόνες’’, πρωτοπορώντας και προσφέροντας στον Έλληνα καταναλωτή υπηρεσίες τέτοιες που διευκολύνουν τη ζωή και τους ρυθμούς της καθημερινότητάς του, ενώ ταυτόχρονα, φροντίζει συνεχώς να παρέχει στους πελάτες της την μέγιστη ικανοποίηση μέσα από ευχάριστα αξέχαστες εμπειρίες εξυπηρέτησης».