Οριστικό το τέλος του Fiat Punto;


ΤΟ ΦΙΛΟΔΟΞΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ FIAT ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ SUPERMINI ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΘΡΥΛΙΚΟ PUNTO, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΑΝΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΦΙΡΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ FIAT 500 ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ PANDA.

  • 24/3/2020

O χρόνος μετρά αντίστροφα για το Fiat Punto, το θρυλικό supermini που κυριάρχησε στην κατηγορία του τη δεκαετία του 1990, βλέποντας τις πιθανότητες επιστροφής του στην γκάμα της ιταλικής φίρμας να μειώνονται δραματικά ημέρα με την ημέρα.

Και αυτό γιατί η Fiat προσανατολίζεται στην περαιτέρω επέκταση της γκάμας των εκδόσεων του Fiat 500, προσθέτοντας προτάσεις που θα τοποθετούνται από πλευράς διαστάσεων και τεχνικών προδιαγραφών στην κατηγορία των supermini.

Δεν είναι όμως μόνο το Fiat 500 που φαίνεται να «κλέβει» τη θέση του Punto στην γκάμα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά και η επόμενη γενιά του Panda, η οποία αναμένεται να αυξήσει σημαντικά τις εξωτερικές διαστάσεις του εγκαταλείποντας οριστικά το A-Segment και… μετακομίζοντας στο B-Segment ξεδιπλώνοντας χωρίς φόβο και πάθος της πολυχρηστικές του ιδιότητες.

Στα παραπάνω θα πρέπει να συνυπολογίσει κανείς το γεγονός ότι ο όμιλος αυτοκινητοβιομηχανιών που απαρτίζεται από το PSA και το FCA Group διαθέτει ήδη στον στόλο του τρία supermini (βλέπε Citroen C3, Opel Corsa και Peugeot 208) συνεπώς η προσθήκη ενός ακόμα από την Fiat να μην είχε ιδιαίτερο νόημα.