Peugeot 3008 GT Hybrid4: Mε 300 άλογα και τετρακίνηση


Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΦΕΡΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΝΑ ΑΚΡΩΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΟΧΗΜΑ ΜΕ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΨΑΓΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 31/8/2019

Η μετάβαση προς την καθαρή ηλεκτροκίνηση έχει ακόμα κάμποσο δρόμο μπροστά της, τον οποίο αρκετές εταιρίες καλύπτουν με υβριδικά οχήματα. Και μερικά εξ' αυτών μάλιστα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέροντα για την γενικότερη τεχνολογική προσέγγιση αλλά και τις προδιαγραφές τους.

Ένα από αυτά είναι το υβριδικό 3008 της Peugeot το οποίο θα  βγει στην αγορά προς τα τέλη της χρονιάς που διανύουμε. Η υβριδική διάταξη περιλαμβάνει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης με ισχύ στους 198 ίππους και δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν μαζί 109 ίππους.

Η συνδυαστική ισχύς ξεπερνά τους 300 ίππους, νούμερο ιδιαίτερα εντυπωσιακό για τα δεδομένα της κατηγορίας, με την Peugeot να ανακοινώνει επιδόσεις από στάση έως τα 100 km/h σε μόλις 6,5 δευτερόλεπτα.

Το σύστημα είναι βασισμένο σε μία μπαταρία των 13,2 kWh και έχει την δυνατότητα να φορτίζει τόσο από την πρίζα όσο και εν κινήσει όπως σε ένα κλασικό υβριδικό μοντέλο. Σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, η αυτονομία κίνησης υπολογίζεται στα 56 χιλιόμετρα ενώ η φόρτιση σε μία κλασική πρίζα σπιτιού είναι κοντά στις 2 ώρες.

Η μέση κατανάλωση θα είναι στα 1,6 lt/100 km και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 29 gr/km. Ένα από τα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης έκδοσης είναι ότι ο ένας εκ των δύο ηλεκτροκινητήρων βρίσκεται στον πίσω άξονα, κάτι που προσδίδει στο 3008 και χαρακτηριστικά τετρακίνησης. Αργότερα πάντως θα παρουσιαστεί μία πιο απλή έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα, ισχύ γύρω στους 225 ίππους και προφανώς αρκετά πιο χαμηλή τιμή.