Πιο δυνατή από ποτέ η W12 καρδιά της Bentley Bacalar


Μπορεί να ακούμε συνεχώς το τελευταίο καιρό για υβριδικά και για μπαταρίες, αλλά το πνεύμα του W12 συνεχίζει να επιβιώνει.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 18/2/2021

Μέχρι να εξηλεκτριστεί η Bentley έχει προχωρήσει και έχει ολοκληρώσει τις τελικές δοκιμές του πανίσχυρου W12. Μάλιστα το μηχανικό σύνολο που θα τοποθετηθεί στην πρώτη Bacalar έχει ήδη βγει από τη γραμμή παραγωγής. Άλλωστε, μιλάμε για ένα πολύ περιορισμένο αριθμό αφού η Bacalar θα περιοριστεί στον αριθμό όσο και των κυλίνδρων του μοτέρ της: σε 12 μόλις αυτοκίνητα!

Όπως γίνεται αντιληπτό μιλάμε για μια από τις πιο συλλεκτικές Bentley που έχουν υπάρξει και αν υποθέσουμε πως είναι από τα τελευταία με W12 σύνολο αυτόματα η αξία των εν λόγω κατασκευών λαμβάνει ακόμη μεγαλύτερη υπόληψη για το μέλλον.

Όλοι οι W12 κατασκευάζονται στο «χέρι» στο εργοστάσιο της εταιρίας στο Crewe της Βρετανίας και όπως διατείνονται οι ιθύνοντες της Bentley πρόκειται για τον πιο προηγμένο τεχνολογικά 12-κύλινδρο μηχανικό σύνολο που έχει κατασκευαστεί ποτέ.

Η χωρητικότητα του είναι στα 6,0 lt και με την χρήση διπλού συστήματος υπερτροφοδότησης η ισχύς φτάνει τα 660 PS και η ροπή τα 900 Nm. Σε σχέση με το προηγούμενο W12 του 2003 που για τελευταία φορά είχε μπει στην Bentayga του 2016, το νέο σύνολο έχει πάνω από 27% περισσότερη ισχύ και πάνω από 38% περισσότερη ροπή.

Η Bentley κάνει λόγο για τα εξαντλητικά τεστ που έχει περάσει ο νέος W12, όπως είναι ο έλεγχος στεγανότητας των υγρών, η «κρύα» δοκιμή σε 120 rpm με έλεγχο 600 σημείων μέσα σε 15 min και το κανονικό τεστ σε φουλ rpm πριν το μοτέρ τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο.

Μέχρι τώρα η βρετανική φίρμα και συγκεκριμένα οι 45 ειδικά καταρτισμένοι μηχανικοί, έχουν κατασκευάσει στις εγκαταστάσεις στο Crewe πάνω από 100.0000 κινητήρες διάταξης W12. Εντυπωσιακό!