Πισωκίνητο και εξακύλινδρο το νέο Mazda 6


ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΟΥ CAR AND DRIVER Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ MAZDA 6, ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΣΕ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ, ΘΑ ΕΙΣΑΓΑΓΕΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ.

  • 14/4/2020

Διεκδικώντας, πιθανότατα, μία θέση στη λίγκα των premium προτάσεων, το επόμενο Mazda 6 είναι πολύ πιθανό να βασίζεται σε μία νέα πλατφόρμα, με τον κινητήρα τοποθετημένο κατά το διαμήκη άξονα και την κίνηση να μεταδίδεται πίσω. Η ίδια, μάλιστα, πηγή, αναφέρει επίσης ότι θα πρέπει να περιμένουμε και ένα μεγαλύτερο, εξακύλινδρο σε σειρά, κινητήρα Skyactiv-X, με mild hybrid σύστημα 48-volt.

Το επόμενο Mazda 6 αναμένεται προς τα τέλη του 2022, οπότε έχουμε πολύ δρόμο ακόμα μπροστά μας, αν όμως όντως ισχύουν αυτά, τότε είναι ξεκάθαρη η στρατηγική της Ιαπωνικής εταιρίας να «χτυπήσει», στο μέτρο του δυνατού, τους κραταιούς Γερμανούς κατασκευαστές. Το εικονιζόμενο σχέδιο του Car and Driver δείχνει ότι έχει υιοθετήσει κάποια στοιχεία από το πρωτότυπο Vision Coupe, που παρουσιάστηκε παλαιότερα στο σαλόνι αυτοκινήτου του Τόκιο. Πρόκειται για ένα τετράθυρο όχημα, με ιδιαίτερα επιθετική μάσκα και αεροδυναμικές γραμμές, που εύκολα μπορεί να τραβήξει τα βλέμματα.

Μιλώντας όμως για coupe αμαξώματα, παρά το μέγεθος του Mazda 6 οι φήμες λένε πως δεν είναι απίθανο να υπάρξει τελικά και μια δίπορτη coupe εκδοχή του. Αφενός υπάρχουν αντίστοιχες προτάσεις των BMW και Mercedes-Benz, με sedan και coupe αμαξώματα. Αφετέρου, εδώ και αρκετό καιρό η Ιαπωνική εταιρία δεν έχει στη γκάμα της κάτι ανάλογο. Το RX-8 έχει τελειώσει την παραγωγή του εδώ και χρόνια, ενώ ένα δυναμικό coupe θα μπορούσε να προσελκύσει περισσότερο κοινό, ενισχύοντας ταυτόχρονα το δυναμισμό και την εικόνα της φίρμας.