Ποιες είναι οι επιθυμίες των πελατών για κάθε Bugatti Divo;


Η ευρύτατη εξατομίκευση είναι μέρος της μοναδικής εμπειρίας για κάθε έναν από τους 40 κατόχους της απίστευτης Divo.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 7/5/2020

Η Bugatti είχε παρουσιάσει την Divo πριν από δύο χρόνια και δίχως μέχρι τώρα να έχει γίνει κάποια άλλη δημόσια εμφάνιση. Υπήρξαν κάποιες φήμες για κάποια παρουσίαση στο Pebble Beach, το οποίο ακυρώθηκε λόγω κορωνοϊού. Ωστόσο, οι 40 μελλοντικοί ιδιοκτήτες της Divo δεν έχουν κανένα λόγω να ανησυχούν και «δουλεύουν» κανονικά πάνω στο νέο τους hypercar (οι περισσότεροι έχουν ήδη μια Bugatti) που κοστίζει περίπου 5 εκατομμύρια ευρώ.

Ανάμεσα στα «καθήκοντα» τους είναι να ταξιδέψουν μέχρι την έδρα της Bugatti στο Molsheim. Βλέπετε οι υπερκατασκευές σαν την Divo δεν παραγγέλνονται… από τον τοπικό ντίλερ ούτε από κάποια διαμορφωτή στο διαδίκτυο επιλέγοντας χρώματα, ζάντες και ταπετσαρίες. Κάθε πελάτης περνά έως και μία ημέρα στα γραφεία της Bugatti για να επιλέξει χρώμα, εσωτερικά υλικά, δικά τους σχέδια και ότι άλλου επιθυμούν.

Ένα ισχυρό κίνητρο για την απόκτηση της Divo είναι η τεράστια δυνατότητα προσωποποίησης.  Ο πελάτης δεν έχει να συμβιβαστεί με τίποτε αφού μπορεί να επιλέξει όποιοι χρώμα του αρέσει, έστω και αν αυτό διαρκέσει κάποιους μήνες για να δημιουργηθεί. Μπορεί να επιλέξει ότι σχέδιο θέλει με πιο ακραίες περιπτώσεις πελατών από τις ΗΠΑ και την Μέση Ανατολή. Οι Ευρωπαίοι είναι λιγότερο τολμηροί σε αποχρώσεις και συνδυασμούς, αναφέρει η Bugatti. Κάθε πελάτης ενημερώνεται δύο φορές το μήνα με αποστολή φωτογραφικού υλικού και βίντεο για την πρόοδο κατασκευής της Divo του.

«Οι πελάτες έχουν τις δικές τους επιθυμίες και απαιτήσεις, όπως οικογενειακά λογότυπα, εθνικές σημαίες, τα προσωπικά τους σχέδια ή κάποια άλλα ειδικά», εξηγεί η υπεύθυνη συντονισμού πωλήσεων της Bugatti, Anne Beynat. «Στη συνέχεια προσπαθούμε να εφαρμόσουμε τις ιδέες με τεχνικούς όρους. Μερικοί πελάτες επιλέγουν το δέρμα και το χρώμα ώστε να ταιριάζουν με την τσάντα τους ή το αγαπημένο τους ζευγάρι παπούτσια. Οι περισσότεροι έχουν ήδη Bugatti, γι' αυτό γνωρίζουμε τις προτιμήσεις τους. Μάλιστα, οι πελάτες μας Divo οδηγούν ήδη τουλάχιστον ένα Chiron».