Πως και αυτή η Ferrari 575 GTC έχει άδεια κυκλοφορίας;


Πριν από περίπου δύο δεκαετίες και συγκεκριμένα στις αρχές του 2000 η Prodrive είχε σημειώσει μερικά εντυπωσιακά αποτελέσματα με την Ferrari 550 GTS και δίχως να υπάρχει κάποια εργοστασιακή υποστήριξη.

  • KEIMENΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 13/1/2021

Παρατηρώντας αυτή την επιτυχία, όταν παρουσιάστηκε το 2002 η 575M Maranello οι Ιταλοί αποφάσισαν να δημιουργήσουν μια εργοστασιακή αγωνιστική εκδοχή για ιδιώτες που θα ήθελαν να την αγοράσουν και να συμμετάσχουν στο πρωτάθλημα FIA GT.

Έτσι, προέκυψε η 575 GTC η οποία εξελίχθηκε από την Ferrari Corse Clienti σε συνεργασία με την N. Technology, για αποκλειστική χρήση στην πίστα. Κάτι που γίνεται άμεσα αντιληπτό και από την εμφάνιση του αυτοκινήτου την τεράστια φτερούγα, τις πλαϊνές εξαγωγές με την σχετική προστασία από την θερμότητα, τα συνθετικά πάνελ κ.α.

Ο κινητήρας ήταν ένας αυθεντικός V12 από την 575Μ με την διαφορά πως η χωρητικότητα είχε ανέβει από τα 5,7 lt στα 6,0 lt. Στην κανονική εκδοχή του το ατμοσφαιρικό μοτέρ απέδιδε 515 άλογα και παρόλο που δεν υπήρχαν στοιχεία για την ισχύ της GTC, το σίγουρο είναι πως είχε μερικές δεκάδες άλογα παραπάνω. Τόσο από τα περισσότερα κυβικά, όσο και από τις πιο «ελεύθερες» εξαγωγές.

Ωστόσο, αυτή η Ferrari που βλέπετε δεν είναι μια πραγματική GTC, αλλά μια ρέπλικα που βασίζεται στην απλή 575M και τον V12 5.7. Για αυτό το λόγο και μπορεί να κυκλοφορεί στους δρόμους. Την όλη αναβάθμιση έχει αναλάβει η ολλανδική Classic Youngtimers Consultancy, η οποία πουλά την ψεύτικη 575 GTC για 195.000 ευρώ. Δίχως τους φόρους. Αλλά ποιος νοιάζεται;