Πώς ο Koenigsegg ξαναγόρασε το δικό του Mazda MX-5


O Christian von Koenigsegg απέκτησε ξανά το Mazda MX-5 που είχε πριν από 27 χρόνια, τότε που ήταν φοιτητής ακόμα.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 28/11/2019

Η Koenigsegg και τα αυτοκίνητά της δεν χρειάζονται συστάσεις. Ξεχωρίζουν για τις επιδόσεις, τον σχεδιασμό τους και έχουν αποκτήσει ιδιαίτερη φήμη και θέση στην ολιγάριθμη ελίτ των εταιρειών που αποτελούν την κορωνίδα της Αυτοκίνησης. Ωστόσο, υπάρχει μια παραδοξότητα αναφορικά με τα αυτοκίνητα της οικογένειας του ιδρυτή σουηδικής εταιρείας. Κανένα μέλος της δεν έχει ένα από τα μοντέλα της ως προσωπικό αυτοκίνητο.

Ο λόγος είναι ότι κάθε όχημα που κατασκευάζει η Koenigsegg έχει ήδη πουληθεί, ακόμα και τα πρωτότυπα εξέλιξης ενός νέου μοντέλου της. Έτσι, ο Christian von Koenigsegg κυκλοφορεί με ένα Tesla Model S P85 και έχει παραγγείλει ένα Model 3, ενώ η σύζυγός του Halldora έχει ένα Volvo XC90 και μία Porsche 911 Targa. Πρόσφατα, όμως, ο Christian απέκτησε ένα ακόμα αυτοκίνητο ή ορθότερα το ξαναπέκτησε. Πρόκειται για ένα Mazda MX-5 του 1992 που κατείχε όταν ήταν φοιτητής, πριν από 27 χρόνια.

Ο Christian von Koenigsegg σπούδασε στις Βρυξέλλες όπου και γνώρισε την Halldora. Οι δυο τους μετακινούνταν με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (τους βλέπουμε πλάι του στην αρχική φωτογραφία), μέχρι που αυτό πουλήθηκε. Ωστόσο η ιστορία δεν τελείωσε εκεί.

Πριν από μερικούς μήνες, ένα από τα στελέχη της Koenigsegg επισκέφτηκε μια έκθεση αυτοκινήτου που έγινε στο νησί Öland, νοτιοανατολικά της Σουηδίας. Εκεί, είδε ένα Mazda MX-5 για το οποίο λεγόταν ότι άνηκε στον Christian von Koenigsegg. Αμέσως, τηλεφώνησε στον ιδρυτή της εταιρείας και ο Christian ζήτησε να μιλήσει με τον ιδιοκτήτη. Έτσι, το αγόρασε ξανά, έστω και εάν πλήρωσε κάτι παραπάνω, όπως δηλώνει ο ίδιος. 

Μάλιστα, ο Christian von Koenigsegg τόνισε σχετικά: «Τώρα, μπορώ να απολαμβάνω τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού. Είναι σε άριστη κατάσταση και το ίδιο ευχάριστο οδηγικά, όπως το θυμόμουν. Ο κόσμος αναγνωρίζει τα αυτοκίνητα της Koenigsegg για την ισχύ τους, αλλά δεν είναι αυτή η προτεραιότητά μας, κατά κάποια έννοια. Εννοώ ότι δίνουμε βαρύτητα στο πώς να τα κάνουμε να προσφέρουν χαρά και ευχαρίστηση στον οδηγό.

»Όμως, αυτή η πρόθεσή μας επισκιάζεται από την “τρελή” ιπποδύναμη που επίσης προσφέρουμε. Ωστόσο, θεωρώ ότι το MX5 είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα πώς μπορούμε να παίρνουμε χαρά από ένα αυτοκίνητο το οποίο έχει μικρή ισχύ. Είναι ένα σημαντικό μάθημα που κάποιος πρέπει πάντα να θυμάται όταν εξελίσσει αυτοκίνητα με πολύ μεγάλη ισχύ». 

ΠΗΓΗ: ROAD AND TRACK.