Πως θα είναι το επόμενο BMW i8;


Η γερμανική εταιρία θα αποφασίσει μέσα στην χρονιά αν το i8 θα παραμείνει ένα PHEV μοντέλο ή αν θα γίνει αμιγώς ηλεκτρικό.

  • KEIMENO :ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 20/5/2019

Η παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι αναγκαία για τους κατασκευαστές στην Ευρώπη. Η πιο εύκολη και λογική επιλογή είναι τα μικρά ηλεκτρικά πόλης, ενώ μια πιο εξεζητημένη προσέγγιση αφορά στα μεγάλα και πολύ ακριβότερα SUV. Έντονος προβληματισμός, όμως, υπάρχει ακόμη και στα σπορ μοντέλα όπου ο τουλάχιστον ο εξηλεκτρισμός τους μοιάζει με επιτακτική ανάγκη.

Η BMW είναι προφανώς η πιο προχωρημένη εταιρία σε αυτό τον τομέα αφού εδώ και χρόνια έχει δείξει την σωστή κατεύθυνση με το i8. Και λέμε σωστή διότι άλλοι κατασκευαστές (π.χ. η Audi με το ηλεκτρικό R8) που δοκιμάσαν να πάνε κατευθείαν στα EV δεν είχαν τύχη. Και ενώ τα πράγματα θα ήταν ξεκάθαρα και πως το i8 θα πρέπει να παραμείνει plug-in υβριδικό, το γεγονός πως η νέα γενιά έχει προγραμματισθεί για το 2023 προβληματίζει.

Κυρίως επειδή κάπου εκεί οι μπαταρίες ίσως να έχουν φτάσει σε τέτοιο επίπεδο που να προσφέρουν μια αυτονομία στα 300-400 km ακόμη και με πολύ γρήγορη οδήγηση. Μία άλλη άποψη λέει πως το επόμενο βήμα θα πρέπει να είναι ηλεκτρικό από την στιγμή που κάπου εκεί θα εμφανιστεί το Tesla Roadster και ενώ ήδη θα έχει προπορευτεί η πλήρως ηλεκτρική Porsche Taycan. Μέχρι και η Maserati έχει κάνει λόγο για ηλεκτρική Alfieri.

Τώρα, αν με ρωτούσατε θα έλεγα πως θα πρέπει να υπάρχει τόσο ένα i8 με το τωρινό υβριδικό set-up (σ.σ. έρχεται και υβριδική Porsche 911) όσο και ένα ηλεκτρικό συμπλέοντας με την τάση της εποχής.