Πόσο αξίζει μία Ferrari που οδηγούσε ο Εnzo αυτοπροσώπως;


ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΗ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΑ, ΟΜΩΣ ΑΥΤΗ Η FERRARI ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΑΓΓΙΓΜΑ ΤΟΥ ENZO ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΕΚΤΟΞΕΥΕΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΩΛΗΣΗΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 8/2/2020

Στις αρχές της δεκαετίας του 60 η Ferrari ακόμα ψαχνόταν με τα αυτοκίνητα παραγωγής, έχοντας πάντως ως βάση έναν εξαιρετικό κινητήρα, τον 4λιτρο V12 Colombo. Ο κινητήρας αυτός προοριζόταν για την 330 Αmerica όμως βρήκε στέγη και σε ένα άλλο 2 2 μοντέλο, την 330 GT.

H αλήθεια είναι ότι δεν πρόκειται για μία από τις ξεχωριστές Ferrari σε ότι αφορά την σχεδίαση, έχοντας μάλιστα αποκτήσει και το παρατσούκλι "Κινέζικα μάτια" λόγω των στενόμακρων φωτιστικών σωμάτων. Το πλαίσιο με αριθμό 4805 ήταν το πρωτότυπο για την εξέλιξη της 330 GT, και για κάποια χρόνια ήταν το προσωπικό αυτοκίνητο του ίδιου του Enzo Ferrari. 

O Comentattore το χρησιμοποίησε μάλλον δύο σεζόν, από το 62 έως το 64 και μετά ταξίδεψε στην Αμερική, από όπου πέρασε από διάφορους ιδιοκτήτες μέχρι το 1979 που το αγόρασε ο Pete Stetson. Τον Ιανουάριο του 2018 έχει ένα μεγάλο restoration που κόστισε πάνω από 22.000 δολάρια και μετά πωλήθηκε σε μία εταιρία classics.

Mεταξύ των εγγράφων που υπήρχαν μαζί με το αυτοκίνητο ήταν και κάποιες επιστολές, μέσα από τις οποίες επιβεβαιώθηκε ότι ήταν το συγκεκριμένο σασί του πρωτοτύπου, και ότι όντως ήταν αυτό που οδηγούσεο ο Enzo. Αυτό εκτόξευσε αμέσως την τιμή του στο μισό εκατομμύριο δολάρια, τα οποία είναι αρκετά πιο πάνω από ότι συνήθως πωλούνται αυτές οι Ferrari.

Στο οδόμετρό της έχει 67.710 μίλια, και έχει όλα τα ορίτζιναλ χαρτιά και εργαλεία. Έχει γίνει ένα γενικό service στον κινητήρα πρόσφατα, έχει προστεθεί εξάτμιση της ANSA, τροχοί 15 ιντσών με ακτίνες, δισκόφρενα με servo και στους τέσσερις τροχούς και ένα ξύλινο τιμόνι. Πάνω απ' όλα όμως αυτό που έχει σημασία είναι το όνομα του Enzo οπότε όποιος έχει τα χρήματα και το αγοράσει, θα πάρει μαζί του και ένα χαρακτηριστικό κομμάτι της ιστορίας της ίδιας της Ferrari.