Προ των πυλών της Formula 1 μεγάλος κατασκευαστής supercars!


Πανέτοιμη να πληρώσει τη ρήτρα των 200 εκατ. ευρώ προκειμένου να μπει στη Formula 1 ενδεχομένως από το 2023 είναι μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία!

  • ΓΙΑΝΝΗΣ-ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
  • 23/11/2020

Η παρουσία του Stefano Domenicali στην ηγεσία της Liberty Media από τις αρχές του 2021 στη θέση του απερχόμενου προέδρου και CEO, Chase Carey, φαίνεται πως δρομολογεί εξελίξεις και σε ό,τι αφορά στην είσοδο νέων ομάδων στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Ασφαλείας πληροφορίες αναφέρουν ότι το Volkswagen Group αποφάσισε να εμπλακεί στη Formula 1 πιθανότατα από το 2023 κιόλας, με δική του εργοστασιακή ομάδα. Ποιο θα είναι το όνομα αυτής, απομένει να γνωστοποιηθεί σύντομα.

Τούτη τη στιγμή το Volkswagen Group έχει στην κατοχή του το 100% των μετοχών τεσσάρων εταιριών με εμβληματικά ονόματα όσον αφορά στον χώρο του motorsport: της Porsche, της Lamborghini, της Bugatti και της Bentley.

Η απόφαση του Group, λοιπόν, είναι να προχωρήσει το «σχέδιο Formula 1» με τη δημιουργία αγωνιστικής εργοστασιακής ομάδας. Πρόκειται, άλλωστε, για ένα σχέδιο παλιό, μιας και επί εποχής Stefano Domenicali στο «τιμόνι» της Lamborghini πάλι είχαν γίνει επαφές που δεν τελεσφόρησαν.

Τόσο η Porsche όσο και η Lamborghini έχουν περάσει κατά διαστήματα από τη Formula 1. Ειδικά η Porsche συμμετείχε και με δική της ομάδα από το 1957 έως το 1962, με μία νίκη του Dan Gurney στο γαλλικό γκραν πρι του 1962, λίγους μήνες πριν αποχωρήσει η εταιρία από τη Formula 1 λόγω του αυξημένου κόστους. Συνέχισε, ωστόσο, να προμηθεύει με κινητήρες ομάδες όπως η Ecurie Maarsbergen, ενώ επανήλθε το 1991 ως πάροχος κινητήρων της Foiotwork.

Από το 1983 έως το 1987 προμήθευε με κινητήρες της McLaren, όμως με την ονομασία TAG, κατακτώντας δύο τίτλους σε επίπεδο κατασκευαστών, το 1984 και το 1985, και τερματίζοντας στη δεύτερη θέση την επόμενη διετία.

Η «Lambo» προμήθευε με V12 κινητήρες από το 1989 μέχρι το 1993 ομάδες όπως η Larousse, η Lotus, η Ligier, η Modena και η Minardi, έχοντας ως καλύτερη θέση την τρίτη του Aguri Suzuki με την Larousse στο ιαπωνικό γκραν πρι του 1990.

Διαβάστε ακόμα:

Ferrari: To μαύρο κουτί της ελεύθερης πτώσης