Πρόωρο τέλος για τους κινητήρες βενζίνης και diesel στη M. Βρετανία


Μετά το Brexit, ο Boris Johnson ετοιμάζεται να απαγορεύσει την πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης επιταχύνοντας τη μετάβαση της Μ. Βρετανίας στην ηλεκτροκίνηση.

  • 5/2/2020

Στενεύουν τα χρονικά περιθώρια για τους κατασκευαστές που διαθέτουν στο portfolio τους την αγορά της Μ. Βρετανίας, καθώς ο Boris Johnson έκανε γνωστή την πρόθεσή του να επιταχύνει τη μετάβαση της Γηραιάς Αλβιώνας στην ηλεκτροκίνηση.

Ειδικότερα, ο Βρετανός πρωθυπουργός ανακοίνωσε την απαγόρευση της διάθεσης νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2035, ήτοι πέντε χρόνια νωρίτερα σε σχέση με το αρχικό σχέδιο που είχε εκπονηθεί το 2017.

Εκτός Μ. Βρετανίας θα βρεθούν και οι υβριδικές ή plug-in υβριδικές προτάσεις, καθώς το αυστηρότερο πλαίσιο που πρόκειται να διαμορφωθεί θα επιτρέπει την πώληση μόνο ηλεκτροκίνητων και υδρογονοκίνητων οχηματών.

Τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα εξακολουθούν να κινούνται στους δρόμους της Μ. Βρετανίας έως και το 2050 όταν και θα απαγορευθεί η κυκλοφορία τους.

Μάλιστα δεν είναι λίγοι που θεωρούν το 2035 έναν μετριοπαθή στόχο, καθώς άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Ολλανδία, προτίθενται να απαγορεύσουν την πώληση συμβατικών οχημάτων στην επικράτειά τους το 2030.

Στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, η πολιτεία της Καλιφόρνια είναι εκείνη που πρωτοστατεί στην προσπάθεια εξηλεκτρισμού της αυτοκίνησης παρά το γεγονός ότι η πρόταση για την απαγόρευση πώλησης οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης έχει απορριφθεί δύο φορές.