PSA-FCA: Στόχος να παραμείνουν και οι 13 μάρκες


Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΓΚΡΟΥΠ PSA ΚΑΙ FCA ΕΧΕΙ ΦΕΡΕΙ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΑΡΚΕΣ, ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΦΗΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΕΝΕΡΓΕΣ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 10/11/2019

Η συγχώνευση μεταξύ PSA και FCA δημιούργησε τον τέταρτο μεγαλύτερο κατασκευαστή παγκοσμίως, πίσω από την VW, την Toyota και το γκρουπ Renault-Nissan-Mitsubishi, με πωλήσεις πάνω από 8,7 εκατομμύρια αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο ετησίως.

Για πολλούς έρχεται ως αυτονόητο το ερώτημα αν στη νέα εποχή είναι απαραίτητες όλες οι μάρκες που απαρτίζουν το γκρουπ. Για την ακρίβεια 13 τον αριθμό, 4 από την πλευρά των Γαλλο-Γερμανών και άλλες 9 στο Ιταλο-Αμερικάνικο γκρουπ.

Ο πρόεδρος του γκρουπ PSA Carlos Tavares σε συνέντευξή του ξεκαθάρισε ότι καμία από τις δύο εταιρίες δεν σκοπεύει να διακόψει την λειτουργία κάποιας από τις μάρκες που έχει υπό την ομπρέλα της. Όπως είπε ο Tavares "κάθε εταιρία που έχουμε διαθέτει πίσω της μία μεγάλη ιστορία. Η ιστορία μας δίνει το έναυσμα για να μπορούμε να κάνουμε πράγματα στο μέλλον. Προς το παρόν λοιπόν δεν βλέπω κάποια ανάγκη να κλείσουν εταιρίες, γιατί όλες έχουν την ιστορία τους και κάθε μία τα δυνατά της σημεία".

Στόχος της εταιρίας είναι να συμπληρώσει η μία τα κενά της άλλης σε διάφορες αγορές του πλανήτη. Χαρακτηριστικότερο όλων είναι η αγορά της Βόρειας Αμερικής, όπου για την μεν FCA αποτελεί το 66% των εσόδων της ενώ στο γκρουπ FCA συμβάλλει μόλις στο 5,7 των ετήσιων εσόδων του. Το αντίστροφο ακριβώς συμβαίνει στην Ευρώπη, οπότε υπάρχει αρκετά μεγάλο πεδίο συνεργασίας των δύο εταιριών, χωρίς να χρειαστεί να καταφύγουν σε δραστικές αλλαγές και κλείσιμο κάποιας μάρκας.