Renault και Dacia βάζουν κόφτη στην τελική ταχύτητα των μοντέλων τους


H είδηση ότι ο όμιλος Renault θα οριοθετήσει τη μέγιστη ταχύτητα κίνησης των μοντέλων της προκαλεί ποικίλες αντιδράσεις και την προσδοκία ότι με αυτόν τον τρόπο θα περιοριστούν τα σοβαρά τροχαία ατυχήματα σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη.

  • 26/4/2021

Η ανησυχία της Volvo για την απώλεια ζωών στα καινούρια αυτοκίνητα της την οδήγησε στο να οριοθετήσει την τελική ταχύτητα των μοντέλων της στα 180 km/h. Αυτή η κίνηση δεν πέρασε απαρατήρητη από την Renault και την Dacia, οι οποίες ακολουθούν σήμερα το παράδειγμα της σουηδικής φίρμας αποδεικνύοντας εμπράκτως την πρόθεσή της να εργαστεί για τη μείωση των σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων στους δρόμους.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο επικεφαλής της Renault, Luca de Meo, ανακοίνωσε στους μετόχους της εταιρίας πως οι υψηλές ταχύτητες κίνησης είναι ένας από τους κύριους λόγους για τα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα, γεγονός που οδήγησε στην απόφαση επιβολής ορίου το οποίο θα δεν ξεπερνά τα 180 km/h.

Αυτό θα επιτευχθεί με την ενσωμάτωση ενός νέου συστήματος, το οποίο η Renault ονομάζει Safety Coach και θα αναγνωρίζει σε πραγματικό χρόνο τα όρια ταχύτητας και τις συνθήκες στον δρόμο και οριοθετώντας τη μέγιστη ταχύτητα κίνησης.

Το ίδιο σύστημα παρακολούθησης και οριοθέτησης της μέγιστης ταχύτητα πρόκειται να τοποθετηθεί και στα μοντέλα της Dacia, χωρίς ωστόσο να γίνει γνωστό πότε η συγκεκριμένη τεχνολογία θα περάσει στη γραμμή παραγωγής και αν θα εξαιρεθούν από τη «νόρμα» αυτή οι προτάσεις υψηλών επιδόσεων που διαθέτει στην γκάμα της η Renault.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αρκετοί βελτιωτικοί οίκοι έχουν ήδη αποκτήσει ειδίκευση στην αφαίρεση των ηλεκτρονικών περιοριστών ταχύτητας στα μοντέλα της Volvo συνεπώς κάτι αντίστοιχο αναμένεται να συμβεί και με τις προτάσεις του ομίλου Renault-Dacia.