Η Renault μπαίνει σε μία νέα πορεία και σε μία νέα μετά-Ghosn εποχή με τιμονιέρη τον Luca de Meo. Ο οποίος αποχώρησε από τον όμιλο VW και συγκεκριμένα από την θέση του διευθυντή της Seat για να αναλάβει την γαλλική εταιρία που έχει ταλαιπωρηθεί ιδιαίτερα από το σκάνδαλο Ghosn.
Μάλιστα ο de Meo στα πολλά που θα έχει να κάνει από την 1 Ιουλίου που αναλαμβάνει επίσημα την διεύθυνση της Renault θα είναι η σύσφιξη της σχέσης της μάρκας με τη Nissan που έχει κλονιστεί σε ακραίο σημείο. Ωστόσο, τι ήταν αυτό που έκανε τον de Meo να φύγει από τον γερμανικό όμιλο;
Μια καλή απάντηση είναι η φιλοδοξία του για κάτι που θα τον γράψει το πάνθεον της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και αυτό ίσως να είναι η επαναφορά της τάξης ενός από του μεγαλύτερους ομίλους παγκοσμίως (Renault- Nissan- Mitsubishi).
O de Meo βρίσκεται στην κορύφωση της καριέρας του και μία τέτοια επιτυχία στην εποχή του εξηλεκτρισμού είναι μια σπουδαία ευκαιρία. Από την άλλη, φυσικά παίζει ρόλο και η αμοιβή του η οποία δίχως τα μπόνους θα ανέρχεται στα 5,8 εκατομμύρια ευρώ ετησίως όταν ο προκάτοχός του Thierry Bollore έλαβε πέρυσι τα μισά.
Σύμφωνα με αρχεία της εταιρείας που κυκλοφόρησαν τη Δευτέρα και δημοσίευμα της Automotive News, o de Meo θα λάβει φέτος σταθερό ποσό αποζημίωσης ύψους 1,3 εκατομμυρίων ευρώ, ετήσια μεταβλητή αμοιβή που μπορεί να ανέλθει στο 150% της σταθερής αποζημίωσης και 75.000 μετοχές της Renault. Ο προκάτοχός του, Thierry Bollore, έλαβε, αντιστοίχως, 900.000 ευρώ, μέγιστη μεταβλητή αποζημίωση 125% και 50.000 μετοχές.