Η ιστορία του RR1 έχει αρκετό ενδιαφέρον, καθώς η εταιρεία αρχικά αποκάλυψε το μοντέλο και στη συνέχεια αποφάσισε να το επανασχεδιάσει, δίνοντάς του μια ακόμα πιο ρετρό εμφάνιση. Πλέον, το RR1 βαδίζει προς την παραγωγή, με τις πρώτες παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί για το ερχόμενο καλοκαίρι.
Παρότι η Rezvani δεν έχει αποκαλύψει πολλές τεχνικές λεπτομέρειες, γνωρίζουμε ότι το RR1 βασίζεται στην Porsche 911 (992) και διαθέτει ένα ρετρό εμπνευσμένο αμάξωμα από ανθρακονήματα. Η σχεδίαση του αποτίνει φόρο τιμής στα θρυλικά Kremer αγωνιστικά της δεκαετίας του 1970, διατηρώντας παράλληλα τα σύγχρονα χαρακτηριστικά άνεσης, απόδοσης και ασφάλειας. Ο εξωτερικός σχεδιασμός περιλαμβάνει κλασικής-ρετρό σχεδίασης εμπρόσθια φωτιστικά σώματα, αεραγωγούς στα εμπρός φτερά και μία εντυπωσιακή πίσω αεροτομή με τις ζάντες 20 και 21 ιντσών να συμπληρώνουν το καλαίσθητο και επιθετικό προφίλ του αυτοκινήτου.
Δύο μοανδικές εκδόσεις
Το RR1 προσφέρεται σε δύο εκδόσεις: το RR1 600 και το RR1 750. Η πρώτη βασίζεται στην Porsche 911 Carrera T και απευθύνεται στους λάτρεις της καθαρής οδηγικής εμπειρίας. Διαθέτει πίσω κίνηση και έναν εξακύλινδρο 3.0 λίτρων twin-turbo κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 600 PS, με τους πελάτες να μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι, ή ενός αυτόματου PDK. Η έκδοση RR1 750, χτίζεται πάνω στην Porsche 911 Turbo S και διαθέτει έναν twin-turbo 3.8 λίτρωνκινητήρα με ισχύ 750 PS. Το μοντέλο αυτό διαθέτει σύστημα τετρακίνησης και ένα PDK κιβώτιο, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 2 sec!
Και οι δύο εκδόσεις του RR1 διατίθενται με αναρτήσεις δρόμου και πίστας, ενώ υπάρχει πληθώρα επιλογών εξατομίκευσης και αναβαθμίσεων. Οι πελάτες μπορούν να προσθέσουν ζάντες με κεντρικό μπουλόνι, και σύστημα φρένων της Brembo. Επιπλέον, η Rezvani προσφέρει αγωνιστικό κλωβό ασφαλείας, ζώνες τεσσάρων σημείων και ελαφριά παράθυρα από πολυανθρακικό υλικό. Εκτός από τις μηχανικές αναβαθμίσεις, οι ιδιοκτήτες μπορούν να επιλέξουν ειδικά γραφικά, μοναδικά φινιρίσματα και μια ευρεία γκάμα χρωμάτων μέσω της επιλογής "paint to sample".
Αποκλειστικότητα και τιμή
Η παραγωγή του RR1 θα περιοριστεί σε μόλις 50 μονάδες, καθιστώντας το ένα σπάνιο και συλλεκτικό όχημα. Η Rezvani δέχεται ήδη παραγγελίες, με τις πρώτες πέντε μονάδες να κοστίζουν 195.000 δολάρια για τη μετατροπή, χωρίς να περιλαμβάνεται η τιμή του αυτοκινήτου-δότη. Αυτό σημαίνει ότι η συνολική τιμή για ένα RR1 κυμαίνεται από 329.000 έως 424.400 δολάρια, προτού προστεθούν οι επιπλέον επιλογές. Και αν αυτό σας φαίνεται υψηλό, να σημειωθεί πως η Rezvani έχει ήδη ανακοινώσει ότι η τιμή των μελλοντικών μοντέλων θα είναι ακόμη μεγαλύτερη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Porsche: Θα συνεχίσει την ανάπτυξη των ΜΕΚ για περισσότερο απ' όσο υπολόγιζε
Η Porsche αντιστέκεται και στέλνει ξεκάθαρο μήνυμα: Save the manuals!
Η Porsche 911 Turbo S Cabriolet εκτοξεύεται στα 900 PS χάρη στην Brabus (photos)





ΔΗΜΟΦΙΛΗ

_77761_472846_type13129.jpg)



_77761_473167_type13129.jpg)