Σε αγωνιστικούς ρυθμούς τα Cupra e-Racer & Leon Competition


Οποιοδήποτε σήμα έχει ως στόχο να πρωταγωνιστήσει στο σπορ segment δεν θα μπορούσε να μην έχει αγωνιστική συμμετοχή.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 21/2/2020

Παράλληλα με την παρουσίαση του νέου Cupra Leon οι Ισπανοί αποκάλυψαν και τα νέα τους αγωνιστικά. Την προσοχή τραβά το e-Racer, ένα πλήρως ηλεκτρικό αγωνιστικό που θα ευθυγραμμίζεται με τα πλάνα της εταιρίας για την ηλεκτροκίνηση και το προφίλ που θέλει να χτίσει μακροπρόθεσμα το σπορ σήμα της Seat.

Το Cupra e-Racer (το οποίο θα συμμετάσχει στο πρωτάθλημα τουρισμού ETCR, αποκλειστικά για ηλεκτρικά) έχει ένα σύστημα πρόωσης από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που συνδυαστικά αποδίδουν 680 PS. Την ενέργεια την «αντλούν» από μια υγρόψυκτη μπαταρία λιθίου 65 kWh.

Η Cupra στέκεται ιδιαίτερα στο χαμηλό κέντρο βάρους που προσφέρουν οι επίσης χαμηλά τοποθετημένες μπαταρίες και στην αεροδυναμική απόδοση στην οποία συμβάλλει η ειδική σχεδίαση του καπό και του προφυλακτήρα. Μέχρι και τα τόξα των τροχών έχουν σχεδιαστεί ώστε να παράγουν έξτρα downforce.

Δίπλα στο e-Racer παρουσιάστηκε και το Leon Competition το οποίο θα συμμετάσχει στο TCR. Κάτω από το καπό υπάρχει ένας δίλιτρος TSI με ισχύ 340 PS στις 6.800 rpm και ροπή στα 410 Nm. Συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων και μπορεί να κάνει το 0-100 km/h σε 4,5 sec με τελική ταχύτητα στα 260 km/h.