Seat Ateca 2021: Επιστροφή στις επάλξεις


Το Seat Ateca επιστρέφει με επικαιροποιημένα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά και ουσιαστικές εξοπλιστικές προσθήκες.

  • 15/6/2020

Στο δεύτερο μισό του κύκλου ζωής του περνά το Seat Ateca το οποίο θα συνεχίσει την εμπορική πορεία του στην ευρωπαϊκή αγορά διαθέτοντας στη φαρέτρα του νέα σχεδιαστικά και εξοπλιστικά στοιχεία τα οποία και επικαιροποιούν τη συνολική εικόνα του.

Στο νέο Seat Ateca ξεχωρίζουν τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα στο μπροστινό και το πίσω τμήμα, τα οποία ενσωματώνουν την τεχνολογία LED.

Σε επίπεδο εξοπλισμού, ξεχωρίζει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, το οποίο υποστηρίζει την ασύρματη επικοινωνία έξυπνων συσκευών Android και IOS και συνδυάζεται με μία έγχρωμη οθόνη αφής 8,25 ή 9,2 ιντσών.

Αντιστοίχως, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων φτάνει τις 10,3 ιντσές εξασφαλίζοντας την παραμετροποίηση των ενδείξεών του.

Τον κατάλογο του εξοπλισμού συμπληρώνουν προηγμένα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, μεταξύ των οποίων και το ενεργό cruise control.

Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, αναβαθμίσεις έχουν πραγματοποιηθεί τόσο στους κινητήρες βενζίνης 1,0 και 1,5 λίτρου όσο και στους δίλιτρους πετρελαιοκινητήρες των 115 και 150  ίππων.

Αναλυτικότερα, ο τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης του 1,0 λίτρου αποδίδει 110 ίππους παρουσιάζοντας μείωση στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων της τάξης του 10%.

Θα συνδυάζεται κατά αποκλειστικότητα με το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων, σε αντίθεση με τον τετρακύλινδρο TSI του 1,5 λίτρου το οποίο θα προσφέρεται και σε εκδόσεις με το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.

Τέλος, ο δίλιτρος TSI κινητήρας με απόδοση 190 ίππους συνοδεύεται με σύστημα τετρακίνησης και με το επτατάχυτο DSG.

Παρελθόν από την γκάμα του Seat Ateca αποτελεί ο TDI κινητήρας του 1,6 λίτρου, τη θέση του οποίου έχουν πάρει τα δίλιτρα πετρελαιοκίνητα σύνολα.

Η ισχύς των τελευταίων ξεκινά από τους 115 ίππους και φτάνει έως και τους 150 ίππους, σε μια έκδοση που προσφέρεται και ως τετρακίνητη.