Singer 911 ACS: Χάρμα οφθαλμών!


H Singer μπορεί να μην μετράει πολλά χρόνια στο χώρο, έχει όμως εδραιωθεί στις καρδιές των φίλων των κλασικών Porsche. Μέχρι που σήμερα παρουσίασε την πρώτη της αγωνιστική πρόταση!

  • Μιχάλης Κατωπόδης
  • 6/1/2021

Για μία εταιρία που ασχολείται μόνο με την αναβάθμιση Porsche 964, η Singer έχει κατορθώσει να κάνει πολύ κόσμο να παραμιλά. Με τρομερό μεράκι και με προσοχή στη λεπτομέρεια, η κάθε της πρόταση είναι μοναδική. Μέχρι στιγμής, βέβαια, μιλούσαμε μόνο για σπορ αυτοκίνητα δρόμου. Πλέον, για έναν καλό της πελάτη, η εταιρία αποφάσισε να πρωτοτυπήσει και να φτιάξει ένα αγωνιστικό όχημα, ή καλύτερα δύο, τα ίδια αλλά με μικρές διαφορές για διαφορετικές συνθήκες!

Και ποια είναι η καλύτερη περίοδος για να παρουσιάσεις μία νέα 911 Safari, εάν δεν είναι η αρχή του χρόνου, όπου τρέχει το Dakar; Εμπνευσμένη από τη δεκαετία του ’80 και τις 911 SC/RS και 959, η Singer έπιασε και δημιούργησε αυτά τα ξεχωριστά αγωνιστικά, τα οποία είναι απλά υπέροχα!

Τα All-terrain Competition Study (ACS) δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με τον Richard Tuthill έναν ειδικό στις αγωνιστικές 911, έτσι ώστε να μπορεί να λαμβάνει μέρος σε εκτός δρόμου αγώνες. Άλλωστε και ο τυχερός ιδιοκτήτης τους δεν κρύβει το γεγονός ότι σκοπεύει να αγωνιστεί με αυτά σε events όπως το Baja 1000 και το Dakar και όχι να τα χαζεύει να κάθονται σε κάποιο ακριβό γκαράζ.

Αναφορικά με τις βελτιώσεις που έχουν δεχτεί τα αυτοκίνητα, ξεκινούν με ενισχύσεις στο αμάξωμα και με μία σημαντική αύξηση της απόστασης από το έδαφος και της διαδρομής των αναρτήσεων. Έχει προστεθεί μόνιμη τετρακίνηση, ενώ για τη μείωση του βάρους τα μέρη του αμαξώματος έχουν αντικατασταθεί από άλλα, σύνθετα, με ίνες άνθρακα. Την ισχύ των 450 ίππων παρέχει ένας flat-six των 3,6 λίτρων -φυσικά αερόψυκτος- ενώ η κίνηση μεταφέρεται μέσω ενός αγωνιστικού σειριακού κιβωτίου και εξελιγμένων διαφορικών περιορισμένης ολίσθησης στο κέντρο, μπροστά και πίσω! Την όλη εικόνα συμπληρώνουν νέοι τροχοί και φρένα, καθώς και ένα εντελώς επανασχεδιασμένο σαλόνι, καθαρά αγωνιστικό.

Το κόστος της όλης μετατροπής δεν έχει γίνει γνωστό, το πιο πιθανό όμως είναι να έχει ξεφύγει αρκετά επάνω από τα 2 εκ. ευρώ. Χαλάλι θα πούμε, καθώς τα συγκεκριμένα είναι ένα από τα πιο όμορφα vintage αγωνιστικά που θα μπορούσε κανείς να ελπίζει να δει να περνάνε από μπροστά του, σε κάποια ειδική διαδρομή.