Skoda Octavia Pro: Ο επαγγελματίας των μεταφορών


Με επιμηκυμένο μετατρόχιο και προσαρμοσμένη στις ιδιαίτερες απαιτήσεις της κινεζικής αγοράς, η Skoda Octavia Pro είναι μια λιμουζίνα με τα όλα της.

  • 9/3/2021

Στην μακρινή Κίνα τα μεγέθη είναι διαφορετικά. Δεν μιλάμε μόνον για τα αστρονομικά νούμερα μιας αγοράς που αγγίζει -αν δεν ξεπερνά- τα 30 εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως, αλλά και για το μέγεθος των οχημάτων που προσφέρονται εκεί.

Ως γνωστόν οι Κινέζοι αγαπούν το… μέταλλο περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον, επιλέγοντας τις επιμηκυμένες εκδόσεις αυτοκινήτων.

Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσαρμόζουν τις προτάσεις αναλόγως, ενισχύοντας τις πιθανότητες διάκρισής τους σε μια αγορά που φαντάζει αρκετή για να αλλάξει την τύχη ενός κατασκευαστή.

Ένα αυτοκίνητο που κλήθηκε να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερες ανέσεις στο εσωτερικό του για χάρη της κινεζικής αγοράς είναι η Skoda Octavia και ειδικότερα η έκδοση που φέρει τα διακριτικά Pro.

Ο επαγγελματίας των VIP μεταφορών, διαθέτει αυξημένο μεταξόνιο κατά 44 χιλιοστά και μήκος που υπερβαίνει πλέον τα 4,75 μέτρα.  Αυτό σημαίνει επί της ουσίας ότι αγγίζει τα επίπεδα ενός Superb, παραμένοντας παρ’ όλα αυτά πιο προσιτό από τη ναυαρχίδα της τσεχικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το εσωτερικό της Skoda Octavia Pro είναι εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Ειδικότερα ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών συνδυάζεται με την κεντρικά τοποθετημένο οθόνη αφής, το μέγεθος της οποίας φτάνει τις 12,25 ίντσες.

Για την κίνηση του αυτοκινήτου φροντίζει ο γνωστός TSI κινητήρας του 1,4 λίτρου στη διαμόρφωση των 150 ίππων, ενώ για τη μετάδοση της ισχύος στους μπροστινούς τροχούς φροντίζει το ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για τον πίσω άξονα του αυτοκινήτου έχει επιλογή η «ακριβή» λύση των πολλαπλών συνδέσμων και όχι ο ημιάκαμπτος άξονας που συναντά κανείς στις βασικές εκδόσεις της ευρωπαϊκής Skoda Octavia.

Για την ώρα δεν έχει γίνει γνωστή η τιμή του αυτοκινήτου στην κινεζική αγορά ή αν υπάρχει έστω και η παραμικρή πιθανότητα να δούμε μια long wheel base έκδοση στην Ευρώπη.