Για όσους φανατικούς των σπορ εταιριών διαμαρτύρονται για την παρουσία των SUV στην γκάμα τους, το παράδειγμα της Lamborghini (και νωρίτερα της Porsche και άλλων) είναι ενδεικτικό. Η εταιρία σημείωσε άνοδο των πωλήσεων καττά 51% μέσα στο 2018, φθάνοντας στα 5.750 αυτοκίνητα.
Η εξήγηση πίσω από αυτή την εκτόξευση βρίσκεται βέβαια στην Urus η οποία παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε να παραδίδειται μέσα στο καλοκαίρι, κατάφερε να πουλήσει 1.761 μονάδες σε όλο τον κόσμο. Άνοδο σημείωσαν επίσης τόσο η Huracan (5% με 2.780 μονάδες) όσο και η Aventador (3% με 1.209 μονάδες).
Η μεγαλύτερη αγορά της εταιρίας είναι οι ΗΠΑ, όπου πωλήθηκαν 1.595 αυτοκίνητα, περίπου το 1/3 της παραγωγής της. Η Βρετανία και η Ιαπωνία είναι οι επόμενες πιο σημαντικές αγορές, ακολουθούμενες από την Γερμανία, την Κίνα τον Καναδά και την Ιταλία.
Η χρονιά ήταν αρκετά γεμάτη από νέα μοντέλα και ειδικές εκδόσεις, με πιο σημαντική την Aventador SVJ η οποία έχει και το ρεκόρ στο Νίρμπουργκρινγκ. Ακόμα και το μουσείο της είχε μία εξαιρετική χρονιά, με τους επισκέπτες σ' αυτό να φθάνουν τους 108.000.