Stellantis: Με τρεις πλατφόρμες για τα ηλεκτρικά μοντέλα της συμμαχίας


Η STELLANTIS ΕΙΝΑΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΣΤΟ ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΟΜΙΛΩΝ PSA ΚΑΙ FCA.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 7/9/2020

Τα γκρουπ PSA και FCA θα συνεργάζονται στο εξής πολύ στενά κάτω από το νέο ομιλικό σχήμα που προκύπτει με την ονομασία Stellantis. Το οποίο θα έχει στην διάθεση του τρεις νέες πλατφόρμες για να βασιστούν τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα ενσωματωθούν στις γκάμες τόσο των Peugeot, Citroen, Opel κ.α. όσο και των Fiat, Chrysler, Alfa Romeo κ.α.

Ήδη γνωρίζουμε τις πλατφόρμες eCMP και eVMP (θα χρησιμοποιηθεί από το 2023) που χρησιμοποιούνται για μοντέλα μικρού και μεσαίου μεγέθους. Ωστόσο, δημοσιεύματα από την Ιταλία αναφέρουν πως η FCA εξελίσσει μία νέα πλατφόρμα για μεγαλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και σύμφωνα με την ιστοσελίδα clubalfa.it το νέο πλαίσιο θα ονομάζεται Giorgio και προορίζεται για τις αντίστοιχες εκδόσεις μοντέλων της Alfa Romeo καθώς και της ηλεκτρικής Maserati.

H νέα πλατφόρμα θα μπορεί να φιλοξενήσει έως τρεις ηλεκτροκινητήρες και η αρχιτεκτονική της θα υποστηρίζει τάση 800 V για μέγιστο όφελος αυτονομίας και σούπερ φόρτισης. Πάνω στην Giorgio θα βασιστούν τα μεγάλα ηλεκτρικά των δύο ομίλων με τα σήματα των DS, Alfa Romeo, Maserati, Jeep, Dodge και Chrysler.

Υπενθυμίζεται πως τα πρώτα μοντέλα της Fiat πάνω στις πλατφόρμες CMP/ e-CMP θα είναι τα νέα Punto και 500 XL. H Alfa Romeo θα χρησιμοποιήσει αυτή την πλατφόρμα για ένα νέο B-SUV. Από το 2023 θα χρησιμοποιηθεί και η eVMP σε υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα ξεκινήσουν να παράγονται από το 2023 αρχής γενομένης από ένα μοντέλο της κατηγορίας C-SUV.