Stellantis: Ποιος εμβληματικός κινητήρας «πέθανε» εξαιτίας του Carlos Tavares


Στελέχη της Stellantis κατηγορούν τον πρώην CEO του κολοσσού της αυτοκινητοβιομηχανίας για την απόσυρση ενός από τους πιο θρυλικούς κινητήρες της.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: STELLANTIS
  • 11/12/2024

Μετά από μια αρκετά δύσκολη χρονιά στο τιμόνι της Stellantis, ο μέχρι πρότινος διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Carlos Tavares, εγκατέλειψε το πόστο του, με τα ηνία να περνούν πλέον, έστω και προσωρινά, στον εγγονό του Gianni Agnelli και πρόεδρο της Ferrari, John Elkann. Μόλις λίγες ημέρες μετά την έξοδό του από την εταιρεία, αρκετά είναι τα στελέχη της που έχουν προχωρήσει σε αποκαλύψεις σχετικά με ορισμένες αποφάσεις του.

Άνθρωποι μέσα από τη Stellantis, οι οποίοι θέλησαν να διατηρήσουν την ανωνυμία τους, μίλησαν στο CNBC αναφορικά με μερικά συμβάντα που έγιναν στα «παρασκήνια». Η εν λόγω πηγή αναφέρει ότι ο Πορτογάλος ευθύνεται για τον «θάνατο» ενός από τους πιο εμβληματικούς κινητήρες του ομίλου, ο οποίος ήταν ιδιαίτερα αγαπητός ιδιαίτερα στην αγορά της Β. Αμερικής

Πρόκειται για τον Hemi V8 που για χρόνια μπορούσε να βρει κανείς κάτω από το κάλυμμα των Dodge Charger και Challenger. «Όλοι ήθελαν να διατηρήσουν τον Hemi», τονίζει το ρεπορτάζ. Όλα δείχνουν ότι ο Tavares ήταν εκείνος που επέμενε στο ζήτημα της απόσυρσής του, προκειμένου να εστιάσει στην «πράσινη» ενέργεια.

Ενδέχεται, μάλιστα, η αφαίρεση του Hemi από την γκάμα κινητήρων της Stellantis να ήταν εκείνη που κόστισε στον Tavares τη θέση του, αφού το δημοσίευμα του CNBC περιγράφει έναν CEO με «απροθυμία να αφουγκραστεί τα στελέχη των ΗΠΑ για την αγορά της Β. Αμερικής». Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά το γεγονός ότι ο Πορτογάλος άσκησε αρκετά μεγάλες πιέσεις για την επιτάχυνση της διαδικασίας εξηλεκτρισμού της Stellantis στην εν λόγω αγορά, οι πωλήσεις των EV στη Β. Αμερική συνεχίζουν να κινούνται με νωχελικούς ρυθμούς.

Ταυτόχρονα με την αποπομπή του Tavares, στο πόστο του CEO της Ram επέστρεψε ο Tim Kuniskis, γεγονός που ενδεχομένως να μαρτυρά την πιθανή επιστροφή του κινητήρα στο lineup της Stellantis. Προς το παρόν, πάντως, ο κινητήρας έχει αφαιρεθεί εξ ολοκλήρου από την γκάμα και παραμένει διαθέσιμος μόνο για ξεχωριστή αγορά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

STLA Frame: Η νέα πλατφόρμα της Stellantis είναι... ελβετικός σουγιάς!

Stellantis: «Παγώνει» η παραγωγή σε ακόμα ένα θρυλικό μοντέλο της Fiat

Εκπομπές ρύπων: Σε ανοιχτό «πόλεμο» η Stellantis με τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό