Στο φως οι προδιαγραφές της ηλεκτροκίνητης Porsche Taycan


ΕΝΟΨΕΙ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ ΤΗΣ TAYCAN ΣΤΗΝ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗ, ΔΙΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΣ PORSCHE.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΔΑΝΑΛΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 18/7/2019

Τον γύρο του διαδικτύου κάνουν οι προδιαγραφές των εκδόσεων του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου της Porsche.

O λόγος για την πολυαναμενόμενη Taycan, η επίσημη πρεμιέρα της οποίας πρόκειται να πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Σύμφωνα με τον βρετανικό Τύπο, η νεοσύστατη γκάμα της ηλεκτροκίνητης Taycan θα διαθέτει πλήθος εκδόσεων, η ισχύς των οποίων θα ξεκινά από τους 326 ίππους και θα ξεπερνά τους 600 ίππους.

Αναλυτικότερα, η βασική έκδοση του του αυτοκινήτου θα εξοπλίζεται με μπαταρίες ιόντων λιθίου ενεργειακής απόδοσης 80 kWh και θα αποδίδει 326 ή 381 ίππους.

Η κίνηση θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με τη βοήθεια ενός κιβωτίου δύο σχέσεων, ενώ η τιμή εκκίνησης θα είναι μικρότερη των 80.000 ευρώ.

Με μπαταρία ενεργειακής απόδοσης 96 kWh θα προσφέρεται η Porsche Taycan Carrera 4S, η οποία θα προσφέρεται σε εκδόσεις των 435 και των 490 ίππων διαθέτοντας μεταξύ άλλων και κίνηση στους τέσσερις τροχούς.

Αντίστοιχες προδιαγραφές σε ό,τι αφορά τουλάχιστον την ενεργειακή δυναμικότητα των συσσωρευτών και τη μετάδοση της κίνησης θα έχει και η ισχυρότερη έκδοση της Porsche Taycan, η οποία σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες θα φτάνει τους 734 ίππους.

Την γκάμα της ηλεκτροκίνητης Porsche θα συμπληρώσει η έκδοση GTS, η οποία θα είναι πισωκίνητη και με σημαντικά χαμηλότερο βάρος.

Ανάμεσα στις υπόλοιπες προδιαγραφές του αυτοκινήτου ξεχωρίζει η παρουσία της αερανάρτησης, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας η ένταση του οποίου θα ελέγχεται από το τιμόνι, όπως άλλωστε και η minimum αυτονομία των 515 χιλιομέτρων.

 

Η τελευταία δημόσια εμφάνιση της Porsche Taycan ήταν στο E-Prix της Νέας Υόρκης το οποίο έκλεισε το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula E.