Στους 400 ίππους το νέο Subaru WRX STi


Έναν νέο κινητήρα χωρητικότητας 2,4 λίτρων και απόδοσης 400 ίππων θα φιλοξενεί κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες του αμαξώματός του.

  • 25/2/2020

Αναβαθμισμένο σε όλα τα επίπεδα επιστρέφει εντός του 2021 το Subaru WRX STi, με τις τελευταίες πληροφορίες να κάνουν λόγο για την παρουσία ενός νέου-ισχυρότερου κινητήρα κάτω από το καπό του.

Ειδικότερα, η νέα γενιά του sport sedan τη Subaru θα εφοδιάζεται με έναν boxer κινητήρα χωρητικότητας 2,4 λίτρων, ο οποίος θα αποδίδει 400 ίππους.

Το τετρακύλινδρο σύνολο των 2,4 λίτρων θα αντικαταστήσει το σημερινό μοτέρ των 2,0 λίτρων -γνωστό με την κωδική ονομασία EJ20- το οποίο «κρατά» από το 1989 όταν και ανακοινώθηκε για πρώτη φορά.

Μάλιστα ο συγκεκριμένος κινητήρας ήταν αυτός που χάρισε στη Subaru τις αγωνιστικές επιτυχίες της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και τις επέτρεψε να χτίσει μια πραγματική αυτοκρατορία την οκταετία 1995-2003.

Ο νέος κινητήρας της Subaru θα φέρει την κωδική ονομασία FA24 και θα αποτελεί επί της ουσίας εξέλιξη εκείνου του μοτέρ που συναντά κανείς σήμερα στο αμερικανοθρεμμένο Ascent.

Σε αυτήν την περίπτωση, βέβαια, η ισχύς του φτάνει τους 260 ίππους, συνεπώς θα πρέπει να περιμένουμε παρεμβάσεις στο hardware του τετρακύλινδρου ώστε να επιτευχθεί η επιθυμητή απόδοση και το νέο Subaru WRX STi να φανεί αντάξιο των υψηλών προσδοκιών μας.

Όπως κάθε Subaru που σέβεται τον εαυτό του, έτσι και το κορυφαίων όλων WRX STi θα εξοπλίζεται με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, η οποία και θα καθιστά πιο εύκολη τη διαχείριση των 410 plus ίππων και των σχεδόν 500 Nm ροπής.