Σχεδιαστής της Lada δημιουργεί το εντυπωσιακό Nissan Sylvia


ΤΟ NISSAN SYLVIA ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ, ΣΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΣΚΗΝΗΣ.

  • 31/7/2020

ΤοNissan Sylvia τοποθετήθηκε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας το 2002 και έκτοτε βρίσκεται εκεί καθώς οι Ιάπωνες αφιερώθηκαν στη σειρά Ζ και στο εμβληματικό GT-R, εγκαταλείποντας το project των μικρότερων σε διαστάσεις και πιο προσιτών coupe.

Σχεδόν 20 χρόνια μετά, το ιαπωνικό coupe επιστρέφει στο προσκήνιο της επικαιρότητας χάρη στην προσπάθεια ενός σχεδιαστή της Lada ο οποίος επιχειρεί να δώσει συνέχεια σε μια παράδοση τεσσάρων και πλέον δεκαετίων.

Με λίγα λόγια ο Igor Sidorik θέλησε να σχεδιάσει την επόμενη ημέρα του Nissan Sylvia, η οποία ομολογουμένως θα μπορούσε να κινηθεί πολύ κοντά σε ό,τι έχει επιδείξει μέχρι σήμερα ένα από τα κορυφαία sportscar του πλανήτη - το ακριβοθώρητο Nissan GT-R.

Σε επίπεδο σχεδιασμού, τουλάχιστον, καθώς παραδοσιακά οι προδιαγραφές του Nissan Sylvia περιγράφονταν ως ταπεινές. Αξίζει να σημειωθεί ότι η τελευταία γενιά του αυτοκινήτου φορούσε έναν δίλιτρο κινητήρα βενζίνης, ο οποίος μάλιστα διέθετε και υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή.

Κρίνοντας, βέβαια, από τη σημερινή κατάσταση της Nissan και τους κλυδωνισμούς που έχει προκαλέσει η κάπως άτσαλη απομάκρυνση του Carlos Ghosn από το τιμόνι της, οι Ιάπωνες πολύ δύσκολα θα προχωρήσουν στην παραγωγή ενός ακόμα coupe.

Μάλιστα δεν είναι λίγοι εκείνοι που εκφράζουν την αμφιβολία τους για το αν και εφόσον το GT-R θα διατηρήσει τη θέση του στην γκάμα της Nissan ή αν οι Ιάπωνες θα τερματίσουν την παραγωγή του υπό το βάρος του περιορισμού των εκλυόμενων ρύπων αλλά και της επίτευξης καλύτερων οικονομικών αποτελεσμάτων.