Το νέο πλάνο της συνεργασίας προβλέπει την κατασκευή πρισματικής γεωμετρίας συσσωρευτών (που είναι αποδοτικότερες, ασφαλέστερες και με μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα) συμπεριλαμβανομένων και των κλασικών κυλινδρικών. Άλλωστε, δεν είναι μυστικό πως η Toyota έχει ήδη δημιουργήσει μία μικρή διεύθυνση από μία ομάδα ειδικών στην Ιαπωνία που ασχολείται με την συγκέντρωση στοιχείων και τον προσανατολισμό προς την παραγωγή ενός EV έως το 2020 και γενικότερα μια σειρά από ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η νέα αυτή γενιά οχημάτων θα είναι σχεδιασμένη εξαρχής για να φέρει ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, με αυτονομία κατ’ ελάχιστο 300 km. Όπως φημολογείται, η πρώτη αγορά που θα τα υποδεχτεί θα είναι η Ιαπωνική, το 2020, με τις υπόλοιπες να ακολουθούν λίγο αργότερα. Με αυτό τον τρόπο θα συμπληρώσει τη γκάμα της, που πέρα από τα συμβατικά μοντέλα περιλαμβάνει plug-in υβριδικά αλλά και το Mirai, ένα αυτοκίνητο κυψελών καυσίμου. Άλλωστε οι Ιάπωνες είναι πεπεισμένοι πως μακροπρόθεσμα το μέλλον δεν ανήκει στα «μπαταριοκίνητα» BEV αλλά στα fuel-cells.