Τα επόμενα μικρά Fiat θα βασίζονται στο πάτωμα του Peugeot 208!


Εάν αναρωτιέστε κατά πόσο προχωρά η συνένωση των ομίλων PSA και FCA, με δεδομένα τα προβλήματα που έχουν προκύψει από την πανδημία, η παρούσα εσωτερική ενημέρωση της Fiat δίνει όλες τις απαντήσεις.

  • Μιχαλης Κατωποδης
  • 28/8/2020

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Autonews Europe, ο όμιλος FCA, των Fiat-Chrysler, έστειλε μία ανακοίνωση σε όλους τους προμηθευτές και υποκατασκευαστές του να σταματήσουν οποιαδήποτε έρευνα, εξέλιξη και προετοιμασία για την κατασκευή μοντέλων της κατηγορίας Β (μικρά και supermini). Αυτό καθώς όλα τα μελλοντικά του μικρά οχήματα θα βασίζονται στο πάτωμα CMP (Common Modular Platform) και στην αρχιτεκτονική του ομίλου PSA, των Peugeot-Citroen.

Πρόκειται ουσιαστικά για τη νέα πλατφόρμα των Γάλλων, την οποία ήδη χρησιμοποιούν τα Peugeot 208/ 2008, Opel Corsa/ Mokka και Citroen DS3 Crossback. Το πλάνο των Ιταλών θέλει τα μελλοντικά μικρά αυτοκίνητα της φίρμας να κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο που κατασκευάζονται σήμερα τα Fiat 500 και Lancia Ypsilon, στο Tychy της Πολωνίας. Η παραγωγή εκεί, σε πλήρεις ρυθμούς, θα μπορεί να αγγίζει τα 400.000 οχήματα ετησίως.

Το καλό με τη συγκεκριμένη πλατφόρμα είναι ότι έχει σχεδιαστεί όχι μόνο για να εξυπηρετεί τις ανάγκες των σύγχρονων συμβατικών αυτοκινήτων αλλά και των υβριδικών -ακόμη και πλήρως ηλεκτρικών- εκδόσεών τους. Η κίνηση αυτή σημαίνει αφενός μία οικονομική ελάφρυνση στο στρατόπεδο της FCA και αφετέρου την ταχύτερη ανάπτυξη των σχεδίων της για την παραγωγή μίας νέας γενιάς οχημάτων, που έχει τόσο πολύ ανάγκη. Αυτό καθώς που οι κακές πολιτικές της και η έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού την οδήγησαν να κρατάει μοντέλα στη γκάμα της που έχουν ξεπεράσει σε ηλικία τη δεκαετία…