Τα νέα VW έως και το 2020


Arteon Shooting Brake, T-Roc Cabrio, Passat facelift, Golf GTI TCR είναι μόνο μερικά από τα νέα μοντέλα της Volkswagen, που θα παρουσιαστούν μέχρι και το 2020.

 
  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ, ΦΩΤ.: VW, ΑΡΧΕΙΟ
  • 22/11/2018

Η Volkswagen επεκτείνει την παραγωγή των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της. Έως το τέλος του 2022 θα κατασκευάζονται σε 16 μονάδες οχήματα, που θα διαθέτουν μπαταρίες, ενώ προς το παρόν αυτό συμβαίνει μόνο σε τρία εργοστάσια. Οι φίλοι των ηλεκτροκίνητων μοντέλων θα ενθουσιαστούν, μαθαίνοντας πως η VW σκοπεύει έως το 2025 να έχει παρουσιάσει περισσότερα 30 νέα e-αυτοκίνητα. Μάλιστα, ο όμιλος θα επενδύσει στην εξέλιξή τους ένα διψήφιο αριθμό σε δισεκατομμύρια. Ξεχωρίζουν σαφώς οι... απόγονοι του I.D., που θα τους δούμε σε μικρομεσαίες και μεγάλες εκδόσεις, με πιο ηχηρό... χτύπημα τη νέα γενιά του Golf. Την ίδια στιγμή, τα Tiguan και Passat θα υποστούν το αναμενόμενο facelift.

 

VW Golf GTI TCR - Λανσάρισμα: Αρχές 2019

Το GTI TCR θα διαθέτει, όπως το Golf R, δύο πρόσθετα ψυγεία στο μπροστινό μέρος του. Πίσω θα έχει μια ποδιά με αεροδυναμικό διαχύτη και τις μονές απολήξεις της εξάτμισης δεξιά και αριστερά. Το κλασικό σπορ τιμόνι αναμένεται να έχει στην κορυφή του τη σχετική με την ευθεία θέση του σήμανση, ενώ στο πλάι το δέρμα θα είναι διάτρητο. Τα σπορ καθίσματα θα είναι άνετα, ενώ κάτω από το μπροστινό καπό ο 2.0 TSI κινητήρας αποδίδει στο GTI TCR 290 PS. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 km/h, καθώς περιορίζεται ηλεκτρονικά. Κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα DSG 7 σχέσεων.

VW Golf T-Cross - Λανσάρισμα: Άνοιξη 2019

Μετά από τα T-Roc, Tiguan και Touareg η Volkswagen απέκτησε ακόμα ένα SUV, το μικρότερο όλων T-Cross. Το... Polo SUV, που έχει μήκος μόλις 4,11 m, είναι μικρότερο του Tiguan κατά 32 cm και μακρύτερο του Polo κατά 5,4 cm. Πάντως, το μεταξόνιο των T-Cross και Polo είναι με 2,56 m ίδιο. Το πίσω μέρος του μικρού SUV της VW είναι ξεχωριστό, καθώς τα standard LED φώτα πλαισιώνονται από ένα μαύρο πλαίσιο, που δε συναντούμε σε άλλο μοντέλο της VW. Για το T-Cross προορίζονται τέσσερις κινητήρες: τρεις βενζίνης και ένας diesel. Την αρχή θα κάνει ο τρικύλινδρος 1.0 TSI με τα 95 PS, που συνδυάζεται με το χειροκίνητο κιβώτιο των 5 σχέσεων.

VW Golf T-Roc R - Λανσάρισμα: 2019

Το μικρομεσαίο SUV της VW θα αποκτήσει μια σπορ έκδοση. Όχι, δε θα κυκλοφορήσει T-Roc GTI, αλλά T-Roc R, το οποίο θα εφοδιάζεται με τον τετρακύλινδρο δίλιτρο κινητήρα των 310 PS και τετρακίνηση. Αυτό το T-Roc δε θα ενισχυθεί μόνο μηχανολογικά, αλλά και από πλευράς αισθητικής. Οι ζάντες του θα είναι μεγαλύτερες, οι προφυλακτήρες πιο... πιπεράτοι και στο εσωτερικό θα τοποθετηθούν σπορ -R- καθίσματα.

VW Tiguan facelift - Λανσάρισμα: 2019

Προκειμένου το μεσαίο SUV της να είναι όπως πρέπει τα επόμενα χρόνια, η VW κάνει στο Tiguan ένα ιδιαίτερα περιεκτικό facelift. Η πρόσοψη θα είναι πιο επίπεδη και θα πλησιάζει περισσότερο το Touareg. Στο ίδιο πλαίσιο θα υπάρξουν αλλαγές και στο εσωτερικό. Τα περισσότερα συστήματα πληροφοριών και χρήσης διάφορων συστημάτων θα ελέγχονται μέσω φωνητικών εντολών και θα συνδυάζονται με ακόμα πιο μεγάλες οθόνες.

VW Passat facelift - Λανσάρισμα: μέσα 2019

Η σύγχρονη γενιά του Passat θα ανανεωθεί μέσα στην επόμενη χρονιά, έπειτα από παραγωγή τεσσάρων ετών. Οι εικόνες δείχνουν, πάντως, ότι αυτό το μοντέλο προσανατολίζεται στην κατεύθυνση του Arteon, αν και η γρίλια του ψυγείου δε θα είναι τόσο ογκώδης. Ανάμεσα από τα πίσω φώτα θα περνά μία ασημί πινελιά, πάνω στην οποία θα είναι γραμμένο το όνομα του μοντέλου. Τέλος, το ανανεωμένο Passat θα εφοδιάζεται με μοντέρνα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και συστήματα παροχής πληροφοριών και ψυχαγωγίας.

VW Arteon Shooting Brake - Λανσάρισμα: 2019

Η VW έδωσε το «πράσινο φως» για την κατασκευή της Shooting Brake έκδοσης του Arteon. Πάντως, και το Shooting Brake θα μπορέσει να διατίθεται ως έκδοση R, εφόσον επιλεγεί ο bi-turbo VR6 των 3,0 lt. με τα 400 PS.

VW Golf 8 - Λανσάρισμα: φθινόπωρο 2019

Το Golf 8 θα βασίζεται κι αυτό στην πλατφόρμα MQB, αν και θα έπρεπε ήδη να έχει κυκλοφορήσει, ας όψεται, όμως, το «Σκάνδαλο Diesel». Σε επίπεδο αισθητικής, το Golf 8 παραμένει ένα χαρακτηριστικό Golf. Πιθανότατα, η πιο εντυπωσιακή σχεδιαστική λεπτομέρεια είναι η αναγραφή του ονόματός του στο κέντρο της πόρτας του χώρου αποσκευών, κάτι που έχουμε δει και στο Arteon. Σε αντίθεση με το αμάξωμα, οι αλλαγές στο εσωτερικό είναι πιο χαρακτηριστικές. Στο ταμπλό του Golf 8 κυριαρχούν οι ψηφιακές ενδείξεις και κάθε λογής προηγμένα συστήματα. Μάλιστα, μέσω με της “Augmented-Reality- Head-up” οθόνης τα βέλη του συστήματος πλοήγησης απεικονίζονται στο παρμπρίζ τρισδιάστατα σαν να είναι σχεδιασμένα πάνω στο δρόμο. Από πλευράς κινητήρων, το Golf 8 θα εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο 1.0 TSI των 95 και 116 PS, ενώ ο 1.4 TSI θα γίνει 1.5 TSI με ισχύ 130 και 150 PS. Στους diesel ο κινητήρας θα είναι ένας, ο 2.0 TDI με τέσσερις διαμορφώσεις ισχύος (από 136 έως 204 PS). Όλοι οι τετρακύλινδροι κινητήρες θα είναι mild hybrid με 48 Volt και ηλεκτρική «ενίσχυση». Από το Golf 8 δε θα λείψει η GTI έκδοση, η οποία σχεδιάζεται να εφοδιαστεί με το δίλιτρο TSI κινητήρα, ισχύος 245 και 300 (Performance) PS.

VW Neo/ID - Λανσάρισμα: 2020

Το Neo, που θα είναι μικρομεσαίου μεγέθους και θα αντικαταστήσει το e-Golf, θα έχει στο εσωτερικό του ελευθερία χώρου, όπως σε ένα Passat. Για τις μπαταρίες του γίνονται σκέψεις να είναι χωρητικότητας 60, 80 και 110 kWh, με αποτέλεσμα να υπάρχουν και διαφορετικές διαμορφώσεις ισχύος.

VW Golf T-Roc Cabrio - Λανσάρισμα: 2020

Η Volkswagen θα κατασκευάσει το T-Roc και σε cabrio εκδοχή. Το ανοικτό SUV θα γίνεται πραγματικότητα στο εργοστάσιο του Osnabrück, όπου θα ετοιμάζονται ετησίως 20.000 μονάδες. Σύμφωνα με στοιχεία της Volkswagen, οι σχετικές επενδύσεις φτάνουν τα 80 εκατομμύρια ευρώ.

VW Tiguan R - Λανσάρισμα: 2020

Για την κατασκευή του Tiguan R η Volkswagen θα χρησιμοποιήσει πιθανότατα τον δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα του Golf R, που σε αυτό αποδίδει 310 PS. Πάντως, η υπόθεση «πεντακύλινδρος κινητήρας» δεν έχει βγει τελείως εκτός συζήτησης, με δεδομένο ότι η Audi θα μπορούσε να παράσχει τον κινητήρα των 2,5 lt. του RS3 και του TT. Αυτός αποδίδει 400 PS!

VW I.D. Crozz - Λανσάρισμα: 2020

Ενώ, αρχικά, η BMW i3 έγινε αντικείμενο χλευασμού, τώρα αποτελεί πρότυπο για το I.D. Crozz. Άλλωστε, τα στοιχεία του είναι πολλά υποσχόμενα: δύο ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική ισχύ 306 PS, αυτονομία 500 km, τετρακίνηση και λειτουργίες πλήρους αυτονομίας! Το εσωτερικό του I.D. Crozz είναι εξαιρετικά άνετο τόσο σε χώρους, όσο και σε εξοπλισμό, ο οποίος περιλαμβάνει ξεχωριστό εσωτερικό φωτισμό και δε διαθέτει κεντρικό tunnel.