Ταξί: Νέος πρόεδρος στην Πανελλήνια Ομοσπονδία – Οι «κόκκινες γραμμές» που ανακοίνωσε


Στο πρώτο μήνυμά του ο νέος πρόεδρος ξεκαθάρισε ότι ναυαρχίδα του κλάδου των ταξί είναι η ομοσπονδία και τα πλοία (σωματεία) οφείλουν να ακολουθούν.

  • ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 2/12/2024

Συγκροτήθηκε την Παρασκευή 29/11/24 σε σώμα το νέο Δ.Σ. της ΠΟΕΙΑΤΑ. Μετά από πρόσκληση του πλειοψηφούντος  συμβούλου κ. Λευτέρη Πετράκη κλήθηκαν οι σύμβουλοι που αναδείχτηκαν στις αρχαιρεσίες που έγιναν στις 17 Νοεμβρίου 2024, κατόπιν συνεδρίασαν και συγκροτήθηκαν σε σώμα στο ξενοδοχείο Brown Acropol.

Της διαδικασίας προέδρευσε όπως προβλέπεται από το καταστατικό ο πλειοψηφών σύμβουλος κ. Λευτέρης Πετράκης, ο οποίος γνωστοποίησε τις θέσεις του προεδρείου και στην συνέχεια προτάθηκαν υποψήφιοι οι οποίοι εκλέχτηκαν για αυτές, κατόπιν μυστικής ψηφοφορίας.

Απών από την  ψηφοφορία ήταν ο σύμβουλος κ.Βαρδαβάκης Γιάννης. Συνεπώς, μετά την ολοκλήρωση της μυστικής ψηφοφορίας το Διοικητικό Συμβούλιο διαμορφώνεται ως εξής:

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ Α: ΣΙΔΕΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ Β: ΚΛΗΜΗΣ ΛΕΟΝΤΙΑΔΗΣ

Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: ΜΑΥΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

Α. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: ΧΑΝΤΖΙΑΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΤΑΜΙΑΣ: ΜΑΡΑΓΚΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

ΑΝΑΠ/ΤΗΣ ΤΑΜΙΑΣ: ΚΑΡΑΠΑΤΑΚΗΣ ΗΛΙΑΣ

ΕΙΔΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ: ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

ΕΙΔΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ: ΓΟΥΡΔΟΥΚΗΣ ΣΠΥΡΟΣ          

ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΑΒΒΑΣ

ΔΗΜΟΥ ΚΩΣΤΑΣ

ΓΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΝΕΣΤΟΡΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ

ΣΚΑΝΤΖΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΠΙΠΕΡΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΒΑΡΔΑΒΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

ΜΑΥΡΙΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΡΟΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Στο πρώτο μήνυμά του ως πρόεδρος ο κ. Πετράκης ευχαρίστησε όσους στήριξαν την υποψηφιότητά του, παρουσίασε τις «κόκκινες γραμμές» του ενώ ξεκαθάρισε ότι θα δώσει αγώνα απέναντι σε οποιονδήποτε πάει ενάντια στα συμφέροντα των οδηγών ταξί. Αναλυτικά ανέφερε:

«Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα στελέχη και μέλη της “”Ενωτικής Κίνησης Ταξί”” για τον αγώνα και την στήριξη στο πρόσωπό μου.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλα τα εκλεγμένα μέλη των παρατάξεων “Νέα πνοή” του Σάκη Μαυρίδη και “Ανεξάρτητη Συνδικαλιστική Συνεργασία” του Γιώργου Σίδερη για τη στήριξη και την εμπιστοσύνη τους να πορευτούμε μαζί για ένα και μόνο σκοπό την βιωσιμότητα και την ανάπτυξη του ταξί.

Το νέο προεδρείο έχει βαθιές κόκκινες γραμμές, σχέδιο και φυσικά όρεξη με αντοχές για αγώνες απέναντι σε οποιοδήποτε πάει ενάντια στα συμφέροντα των συναδέλφων ιδιοκτητών ταξί.

Εποχές όπως το 2012 με το νόμο 4093 που απελευθέρωσε το μεταφορικό έργο και ένα πρόεδρο να φωτογραφίζεται με τα αρπακτικά και τους δολοφόνους του κλάδου δεν θα δείτε ποτέ.

Το μήνυμα το έδωσαν οι σύνεδροι/αντιπρόσωποι των σωματείων.

Έβαλαν ένα τέλος στον οπισθοδρομικό συνδικαλισμό του συνδικαλιστή της ντροπής.

Όσοι πιστεύουν ότι μπορούν να υποσκάπτουν την ομοσπονδία μάλλον γελιούνται.

Η ομοσπονδία δεν είναι σωματείο.

Ας περιοριστούν στο ρόλο που έχουν μέσα στα σωματεία τους και στα τοπικά προβλήματα τους.

Η ομοσπονδία είναι ενωμένη και θα παραμείνει ενωμένη.

Οι ανταγωνιστές καιροφυλακτούν.

Τίποτα δεν μας χαρίζεται γι’ αυτό πρέπει να είμαστε έτοιμοι για τα πάντα.

Όσοι προσπαθούν και καλούν τα σωματεία να φτιάξουν ομάδες εργασίας/επιτροπές αγώνων κ.α απέναντι στην ομοσπονδία κάτι επιδιώκουν για ίδιον όφελος.

Τους στέλνω λοιπόν ένα μήνυμα, ‘’Έως εδώ και μη παρέκει’’

Κύριοι έχετε φέρει τον κλάδο σε δεινή θέση με τα λάθη σας.

Εμείς θα είμαστε σε συνεχή επικοινωνία με τα σωματεία να μας δείχνουν το δρόμο και τα προβλήματα από αντιμετωπίζουν.

Δεν θα περιμένουμε να περάσουν 50 χρόνια στις συνδικαλιστικές καρέκλες των γραφείων μας για να γίνουμε σοφοί.

Με φυσική παρουσία όλων των μελών του προεδρείου που θα συναντάτε σε τακτά χρονικά διαστήματα σε όλες τις περιοχές της χώρας και μέσα από συνελεύσεις, που θα καλούν τα σωματεία θα έχουμε πλήρης εικόνα για τα προβλήματα των συνάδελφων.

Η ναυαρχίδα του κλάδου για όποιους δεν γνωρίζουν είναι η ομοσπονδία και οφείλουν τα πλοία της (ΣΩΜΑΤΕΙΑ) να ακολουθούν.

Μέσα σε αυτήν είναι η ηγεσία που εκλέχθηκε στις 17 Νοεμβρίου, νόμιμα και δημοκρατικά.

Στις δημοκρατικές διαδικασίες η μειοψηφία οφείλει να σέβεται την πλειοψηφία.

Ειδικά σε ένα κλάδο όπως τον δικός μας που πιστεύω όλοι θέλουμε την ανάπτυξη και το βιώσιμο μέλλον του.

Εμείς ως προεδρείο και πλειοψηφία στο Δ.Σ. είμαστε παρών, εσείς;;;»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Συνελήφθη οδηγός ταξί που είχε κόψει πάνω από 5.000 πλαστές αποδείξεις

Έρευνα: Πόσες κούρσες κάνει ημερησίως ένας οδηγός ταξί στην Αθήνα

ΣΑΤΑ: Τα 4 αιτήματα των οδηγών ταξί προς το Υπουργείο Μεταφορών