Εδώ και λίγο καιρό ο Carlos Tavares αποτελεί παρελθόν από τη Stellantis. Από το 2021 μέχρι ο 66χρονος Πορτογάλος ήταν ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, όμως πριν από λίγες ημέρες υπέβαλε την παραίτηση του, λόγω -μεταξύ άλλων- των διαφωνιών που είχε με τα μέλη του συμβουλίου της εταιρείας.
Θυμίζουμε ότι ο John Elkann είναι προσωρινά ο αντικαταστάτης του, με τους ιθύνοντες της Stellantis να αναζητούν τον άνθρωπο που θα αναλάβει τη θέση του CEO σε μόνιμη βάση – η διαδικασία αυτή αναμένεται να ολοκληρωθεί στο πρώτο μισό του 2025.
Λίγες ημέρες μετά την αποχώρησή του, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο πορτογαλικό περιοδικό Expresso, ο Carlos Tavares έκανε τις πρώτες δηλώσεις μετά την παραίτησή του.
Σε αυτό το σημείο να αναφερθεί επίσης ότι ένας από τους λόγους που παραιτήθηκε είναι ότι, σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, πολλοί από τους στόχους που είχε παρουσιάσει δεν έμοιαζαν ρεαλιστικοί.
Από τη μεριά του ο πρώην ισχυρός άνδρας της Stellantis παραδέχθηκε ότι οι διαφωνίες που είχε με τα μέλη του συμβουλίου τον οδήγησαν εκτός ομίλου. Αν και δεν θέλησε να αναφερθεί σε λεπτομέρειες τόνισε ακόμη ότι την απόφασή την πήρε μαζί με τον John Elkann.
Την ίδια στιγμή, ο ίδιος επισήμανε ότι δεν το μετανιώνει και ότι εάν γύριζε το χρόνο πίσω θα έπαιρνε ξανά την ίδια απόφαση. Επιπλέον, δήλωσε πως ήθελε να προστατέψει την εταιρεία, καθώς -σύμφωνα με εκείνον- εάν υπάρχει διαφορά απόψεων είναι κάτι που μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα.
«Μία εταιρεία που έχει 250.000 υπαλλήλους και έσοδα περίπου 190 δισ. ευρώ, δεν μπορεί να λειτουργήσει εάν δεν υπάρχει σύμπνοια, η οποία είναι πολύ σημαντική» δήλωσε ο Πορτογάλος.
Τέλος, ο Tavares αναφέρθηκε και στην κινεζική «επέλαση». Συγκεκριμένα τόνισε ότι η Κίνα είναι χρόνια μπροστά, αναφορικά με την εξέλιξη των ηλεκτρικών οχημάτων και πως -κατά τη γνώμη του- σε αυτό κομβικό ρόλο έπαιξαν και οι πολιτικές που εφαρμόστηκαν στην Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Stellantis: Ποιος εμβληματικός κινητήρας «πέθανε» εξαιτίας του Carlos Tavares
Stellantis: Προχωρά με μεγάλη... ανατροπή στην «μετά Tavares» εποχή!
Stellantis: «Παγώνει» η παραγωγή σε ακόμα ένα θρυλικό μοντέλο της Fiat