Tavares: Οι πρώτες δηλώσεις μετά την έξοδο απ' τη Stellantis


Ο Πορτογάλος αναφέρθηκε στις διαφωνίες που είχε με τα μέλη του Δ.Σ. ενώ «έδειξε» την Ευρώπη για το πλεονέκτημα που έχουν αποκτήσει οι Κινέζοι στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ Α. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ.: ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 19/12/2024

Εδώ και λίγο καιρό ο Carlos Tavares αποτελεί παρελθόν από τη Stellantis. Από το 2021 μέχρι ο 66χρονος Πορτογάλος ήταν ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, όμως πριν από λίγες ημέρες υπέβαλε την παραίτηση του, λόγω -μεταξύ άλλων- των διαφωνιών που είχε με τα μέλη του συμβουλίου της εταιρείας.

Θυμίζουμε ότι ο John Elkann είναι προσωρινά ο αντικαταστάτης του, με τους ιθύνοντες της Stellantis να αναζητούν τον άνθρωπο που θα αναλάβει τη θέση του CEO σε μόνιμη βάση – η διαδικασία αυτή αναμένεται να ολοκληρωθεί στο πρώτο μισό του 2025.

Λίγες ημέρες μετά την αποχώρησή του, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο πορτογαλικό περιοδικό Expresso, ο Carlos Tavares έκανε τις πρώτες δηλώσεις μετά την παραίτησή του.

Σε αυτό το σημείο να αναφερθεί επίσης ότι ένας από τους λόγους που παραιτήθηκε είναι ότι, σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, πολλοί από τους στόχους που είχε παρουσιάσει δεν έμοιαζαν ρεαλιστικοί.

Ο προσωρινός αντικαταστάτης του Carlos Tavares, John Elkann.
Ο προσωρινός αντικαταστάτης του Carlos Tavares, John Elkann.

Από τη μεριά του ο πρώην ισχυρός άνδρας της Stellantis παραδέχθηκε ότι οι διαφωνίες που είχε με τα μέλη του συμβουλίου τον οδήγησαν εκτός ομίλου. Αν και δεν θέλησε να αναφερθεί σε λεπτομέρειες τόνισε ακόμη ότι την απόφασή την πήρε μαζί με τον John Elkann.

Την ίδια στιγμή, ο ίδιος επισήμανε ότι δεν το μετανιώνει και ότι εάν γύριζε το χρόνο πίσω θα έπαιρνε ξανά την ίδια απόφαση. Επιπλέον, δήλωσε πως ήθελε να προστατέψει την εταιρεία, καθώς -σύμφωνα με εκείνον- εάν υπάρχει διαφορά απόψεων είναι κάτι που μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα.

«Μία εταιρεία που έχει 250.000 υπαλλήλους και έσοδα περίπου 190 δισ. ευρώ, δεν μπορεί να λειτουργήσει εάν δεν υπάρχει σύμπνοια, η οποία είναι πολύ σημαντική» δήλωσε ο Πορτογάλος.

Τέλος, ο Tavares αναφέρθηκε και στην κινεζική «επέλαση». Συγκεκριμένα τόνισε ότι η Κίνα είναι χρόνια μπροστά, αναφορικά με την εξέλιξη των ηλεκτρικών οχημάτων και πως -κατά τη γνώμη του- σε αυτό κομβικό ρόλο έπαιξαν και οι πολιτικές που εφαρμόστηκαν στην Ευρώπη. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Stellantis: Ποιος εμβληματικός κινητήρας «πέθανε» εξαιτίας του Carlos Tavares

Stellantis: Προχωρά με μεγάλη... ανατροπή στην «μετά Tavares» εποχή!

Stellantis: «Παγώνει» η παραγωγή σε ακόμα ένα θρυλικό μοντέλο της Fiat