TECH - HONDA: ΚΙΒΩΤΙΟ i-DCD ΜΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ SCHAEFFLER!


Η Schaeffler συνέβαλε στην εξέλιξη του έξυπνου συστήματος μετάδοσης διπλού συμπλέκτη (i-DCD) που λάνσαρε η Honda.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ (www.caroto.gr), ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
  • 19/2/2014

Η τεχνολογία Schaeffler για την εξελιγμένη μετάδοση διπλού συμπλέκτη της Honda i-DCD για μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, μειωμένες εκπομπές ρύπων CO2 και αυξημένη οδηγική ευχαρίστηση.

Η Schaeffler συνέβαλε στην εξέλιξη του έξυπνου συστήματος μετάδοσης διπλού συμπλέκτη (i-DCD) που λάνσαρε η Honda σαν ένα μόνο κομμάτι της νέας γενιάς για την τεχνολογία μετάδοσης κίνησης. Αυτό το σύστημα έκανε το ντεμπούτο του σε μία νέα πλατφόρμα για υβριδικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο και το πρώτο αυτοκίνητο που θα βγει στην αγορά είναι το Honda Fit Hybrid, το οποίο παρουσιάστηκε το Σεπτέμβρη. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι εντυπωσιακό αναφορικά με τις επιδόσεις του στους τομείς της κατανάλωσης καυσίμου συγκριτικά με τα άλλα υβριδικά αυτοκίνητα που διατίθενται στην Ιαπωνική αγορά. Ένα από τα σημαντικά στοιχεία του κιβωτίου ταχυτήτων i-DCD είναι η καινοτόμα μετάδοση διπλού συμπλέκτη που εξελίχθηκε με συνεργασία των μηχανικών της Honda και της Schaeffler.

Ο συνδυασμός αυτής της αποδοτικής τεχνολογίας μετάδοσης με υβριδικό σύστημα κίνησης ανοίγει νέες ευκαιρίες στα συστήματα μετάδοσης και και καλύπτει ένα μεγάλο εύρος συνθηκών οδήγησης. Από τη LuK (μάρκα του ομίλου Schaeffler με τα κεντρικά  γραφεία να βρίσκονται στο Bühl της Γερμανίας) παρέχονται για το νέο σύστημα i-DCD της Honda ο αποσβεστήρας, ο διπλός συμπλέκτης, οι ενεργοποιητές για το συμπλέκτη, ο ενεργοποιητής για την αλλαγή των ταχυτήτων καθώς και το λογισμικό για τον έλεγχο τους.

Το σύστημα i-DCD διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα υψηλής απόδοσης και ένα σύστημα με ξηρό διπλό συμπλέκτη (DCT) με 7 ταχύτητες. Ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, το σύστημα εναλλάσσεται μεταξύ των τριών συστημάτων οδήγησης, τον ηλεκτροκινητήρα, το υβριδικό σύστημα ή τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ανοιγοκλείνοντας τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή τον ηλεκτροκινητήρα. Το σύστημα προσφέρει την επιλογή της χρήσης του ηλεκτροκινητήρα για την εκκίνηση του κινητήρα και την οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.caroto.gr