Τέλος εποχής για τον V12 της AMG


Η Mercedes σταματά από τη γκάμα της τον V12 των 6.000 cc, που με τις περιποιήσεις της AMG είχε φτάσει τα 630 PS.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 25/2/2019

Οι 12-κύλινδροι, παρόλο που υπάρχουν και σύνολα με περισσότερους κυλίνδρους όπως ο W16 της Bugatti, θεωρούνται η κορυφαία έκφραση της κατασκευής κινητήρων. Τόσο σε ότι αφορά τον πολιτισμένο τρόπο λειτουργίας, όσο και την απόδοση της ισχύος τους αλλά και το χαρακτηριστικό μπάσο ήχο τους.

Τα πράγματα αλλάζουν και από τη στιγμή που οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν μπει στο στόχαστρο, δεν εξετάζουμε το καλώς ή το κακώς, οι V12 είναι αυτοί που σιγά σιγά θα αρχίζουν να εκλείπουν. Και στην κορυφή αυτής της άτυπης αυτοκινητικής ιεραρχίας να παίρνουν τη θέση του οι 8-κύλινδροι. Που πέρα από όλα τα άλλα ζυγίζουν και λιγότερο.

Η έκθεση της Γενεύης λοιπόν, που ξεκινά στις 5 Μαρτίου, θα είναι το κύκνειο άσμα ενός από τους καλύτερους και ισχυρότερους 12-κύλινδρους που μπορεί να αγοράσει κανείς. Και αυτό γιατί δίπλα στα ηλεκτρικά μοντέλα που θα παρουσιάσει η Mercedes θα υπάρχει στο περίπτερό της και η AMG S65 Final Edition.

Με την οποία ο V12 των 6.000 cc θα τερματίσει ευδοκίμως την καριέρα του. Έχοντας φτάσει σε αυτήν την τελευταία εκδοχή του και πάντα με τη βοήθεια δύο turbo τα 630 PS και τα σαφώς πιο εντυπωσιακά 1.000 Nm. Που αρκούν για μια τελική, όταν έχει επιλεγεί το AMG Drivers Package, 300 km/h και ένα 0-100 km/h σε μόλις 4,3 sec.