CAR AND DRIVER ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
TEST DRIVE FORD ECOSPORT 1.5L ECOBLUE 125 PS IAWD

Test Drive: Ford EcoSport 1.5L EcoBlue 125 PS iAWD 14/10

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Ο λόγος για το Ford EcoSport 1.5L EcoBlue Intelligent All Wheel Drive. Όσο µεγάλη είναι η κανονική του ονοµασία άλλο τόσο µεγάλη είναι η σπουδαιότητα αυτού του µοντέλου, καθώς παρέχει κανονική τετρακίνηση σε ένα αυτοκίνητο που, ούτως ή άλλως, είχε τα κατασκευαστικά και ποιοτικά φόντα να διαθέτει κάτι τέτοιο.

Κι αν µέχρι σήµερα, το EcoSport έχει κερδίσει µε το σπαθί του την αναγνώριση (κάτι διόλου εύκολο µε την προϊστορία του και τον ανταγωνισµό της κατηγορίας του), τώρα κερδίζει και τις εκτός δρόµου εντυπώσεις. Στο ίδιο, λοιπόν, σκαρί εµφανισιακά, αυτό το δυναµικό µυώδες και υψηλό αµάξωµα, µπήκε ακόµη πιο προηγµένη τεχνολογία κινητήρα και κίνησης την οποία ξέρουµε ότι αδηµονείτε να µάθετε.

Το Intelligent All Wheel Drive ως σύστηµα το έχουµε δει και στο Ford Kuga µε το οποίο µοιράζονται τα ίδια εξαρτήµατα. ∆εν διαθέτει κάποιο διακόπτη για επιλογή 2WD ή AWD. Αξιολογεί το επίπεδο πρόσφυσης των τροχών στο δρόµο λαµβάνοντας υπόψη την περιστροφή του τροχού, τη ροπή, την πιθανότητα απώλειας πρόσφυσης και άλλα δυναµικά χαρακτηριστικά και µπορεί να προσαρµόσει την κατανοµή ροπής σε λιγότερο από 20 χιλιοστά του δευτερολέπτου ή να µεταφέρει όλη τη ροπή εµπρός ή πίσω, σε οποιοδήποτε ποσοστό.

Το σύστηµα κατανέµει τη ροπή αδιάλειπτα µεταξύ των τεσσάρων τροχών αν και υπό φυσιολογικές συνθήκες –για τους προφανείς λόγους της οικονοµίας και της µείωσης των φθορών– το αυτοκίνητο είναι προσθιοκίνητο. Επίσης, ένα από τα χαρακτηριστικά του συστήµατος είναι η αποφυγή της πρόωρης υποστροφής, σε περίπτωση πίεσης στην είσοδο µιας στροφής.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ