Θα τα καταφέρει αυτή τη φορά το Bandit της Berkeley;


Πρόκειται για μια ακόμη προσπάθεια επαναφοράς μιας μάρκας από το παρελθόν με πολύ σύντομη διαδρομή την δεκαετία του 1960.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: BERKELEY
  • 30/10/2020

Η Berkeley Cars ήταν μία βρετανική εταιρία που δεν πρόλαβε καν να γράψει δεκαετία αφού πτώχευσε το 1960. Στα τέσσερα χρόνια ζωής της κατάφερε να κατασκευάσει κάποια μικρά σπορ μοντέλα με κίνηση μπροστά και κινητήρες στα 322 και 692 cc. Την χρονιά που πτώχευσε είχε λανσάρει το Bandit το οποίο όμως δεν πρόλαβε να αποτελέσει σανίδα σωτηρίας για μια εταιρία που χάθηκε σαν πυροτέχνημα.

Τώρα, μια ομάδα μηχανικών αποφάσισε να προχωρήσει στην αναβίωση του Bandit που κατασκευάστηκε σε μόλις δύο αυτοκίνητα. Επικεφαλής της ομάδας είναι ο μηχανικός Simon Scleater και ο σχεδιαστής Martin Rees σε συνεργασία με τον Λιθουανό στιλίστα Λιθουανό Vladas Trakselis.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες αλλά το σύγχρονο Bandit θα υπάρξει σε coupe και roadster αμάξωμα. Κάτω από το καπό θα υπάρχει ένας Ecoboost 2,3 lt της Ford τοποθετημένος πίσω από τις πλάτες των οδηγού/ συνοδηγού που για την περίσταση θα είναι ρυθμισμένος να αποδίδει 406 PS.

Ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων θα περνά την ισχύ στους πίσω τροχούς με την διαδικασία των 0-96 km/h να διαρκεί λιγότερο από 4 sec. Τις επιδόσεις θα ευνοεί το χαμηλό απόβαρο των 700 kg, ενώ η ομάδα που θα αναβιώσει το Bandit έχει σκοπό να προχωρήσει και σε ηλεκτρική έκδοση με μπαταρίες και ηλεκτρικά μοτέρ της AirRaceE.

 «Αυτή τη στιγμή, όταν η κανονικότητα έχει αλλάξει τόσο από την πανδημία όσο και από την κλιματική αλλαγή, πρέπει να δημιουργήσουμε σπορ οχήματα που να ανταποκρίνονται στις ανησυχίες του κοινού και να τις αντιμετωπίσουμε με ποιοτικές λύσεις», λέω ο CEO της εταιρίας, Martin Rees. Πάντως, και δίχως αυτά, πρόκειται για ένα τολμηρό εγχείρημα και ελπίζουμε η όλη τους προσπάθεια να διαρκέσει πολύ περισσότερο από ότι πριν από έξι δεκαετίες.