Τι αλλάζει στην ανασχεδιασμένη BMW iX3


H BMW ανανέωσε αισθητικά την αμιγώς ηλεκτροκίνητη iX3 με σκοπό να την κάνει να έχει τη καινούργια εταιρική αισθητική που υιοθέτησε εσχάτως στα μοντέλα της.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 11/8/2021

Η BMW iX3 παρουσιάστηκε στην αγορά μόλις πριν από περίπου δύο χρόνια και παρέμενε σύγχρονη. Ωστόσο, οι άνθρωποι της βαυαρικής αυτοκινητοβιομηχανίας επέλεξαν να την ανανεώσουν σχεδιαστικά και να την κάνουν να μοιάζει περισσότερο με τα πρόσφατα παρουσιασθέντα νέα μοντέλα της.

Έτσι, η επανασχεδιασμένη iX3 μοιάζει περισσότερο με την Χ3 (που επίσης ανασχεδιάστηκε πρόσφατα). Η προφανής αλλαγή είναι στη μάσκα, όπου τα χαρακτηριστικά «νεφρά» είναι μεγαλύτερα σε διαστάσεις από πριν. Επίσης, τα φωτιστικά σώματα, εμπρός και πίσω, είναι κατά περίπου ένα εκατοστό πιο λεπτά από πριν και τεχνολογίας LED (βασικός εξοπλισμός) ή τεχνολογίας laser (προαιρετικός εξοπλισμός). 

Στο εσωτερικό, το νέο στοιχείο είναι η έγχρωμη οθόνη 12,3 ιντσών που υπάρχει στον πίνακα οργάνων και το αναβαθμισμένο σύστημα infotainment που προβάλει τις ενδείξεις του στην ίδιας διάστασης οθόνη αφής στο κέντρο της κονσόλας. Πέραν αυτών, υπάρχουν νέες ταπετσαρίες για το εσωτερικό, ενώ έχουν αναδιαταχθεί κάποιοι διακόπτες στο ταμπλό και έχει αλλάξει και ο μοχλός «ταχυτήτων». 

Τέλος, δεν υπάρχουν αλλαγές αναφορικά με την μέγιστη ισχύ του μοντέλου ή την ενεργειακή χωρητικότητα των μπαταριών του οχήματος (80 kWh η ονομαστική, 74 kWh η πραγματική). Θυμίζουμε ότι ο ηλεκτροκινητήρας, που βρίσκεται τοποθετημένος στον πίσω άξονα, αποδίδει μέγιστη ισχύ 286 PS και μέγιστη ροπή 400 Nm.

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η BMW, η επανασχεδιασμένη iX3 επιταχύνεται από τα0-100 km//h σε 6,8 sec και η τελική ταχύτητά της περιορίζεται στα 180 km/h. Η μέση τυποποιημένη κατανάλωση ενέργειας είναι 18,5 kWh και η μέγιστη θεωρητική αυτονομία της φτάνει τα 460 km. Όπως έγινε γνωστό, η ανανεωμένη BMW iX3 θα παρουσιαστεί επίσημα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου που θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 7-12 Σεπτεμβρίου.