Τι κρύβεται κάτω από το αμάξωμα της plug in Hybrid McLaren Artura


Μπορεί εμφανισιακά η Artura να μοιάζει σαν ακόμη μία McLaren, ωστόσο από κάτω κρύβει πολλά καινοτόμα στοιχεία που τα προηγούμενα supercars της εταιρείας δεν διέθεταν.

  • 19/5/2021

Η Artura μπορεί να μοιάζει σαν ακόμη ένα supercar της McLaren με «οικεία» εξωτερική σχεδίαση, αλλά κάτω από το αμάξωμα υπάρχουν πολλά περισσότερα. Κατ’ αρχήν είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που βασίζεται στο νέο πλαίσιο McLaren Carbon Lightweight Architecture (MCLA), το οποίο αποτελείται από περισσότερα από 500 ξεχωριστά κομμάτια ανθρακονημάτων και fiber glass.

Το μακροσκελές δελτίο τύπου που κυκλοφόρησε, μετά την πρώτη παρουσίαση του αυτοκινήτου τον περασμένο Φεβρουάριο, εστιάζει πολύ στην ελαφριά κατασκευή. Παρότι, η Artura είναι υβριδική, διαθέτει μειωμένο βάρος κατά 10% , σε σχέση με την 720S, ζυγίζοντας 1.383 κιλά περίπου.

Η McLaren νιώθει πολύ περήφανη για τον ολοκαίνουργιο διπλά υπερτροφοδοτούμενο 3λιτρο V6 κινητήρα που διαθέτει compact διαστάσεις, αφήνοντας περισσότερο ελεύθερο χώρο για καλύτερη ψύξη. Το βάρος του είναι μόλις 159 κιλά, δηλαδή 50 κιλά λιγότερο, συγκριτικά με τον παλαιότερο V8 της McLaren.

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα έχει τη συνδρομή ενός ηλεκτροκινητήρα που θα προσφέρει 95 ίππους και 225 Nm ροπής επιπλέον στη συνολική ισχύ, που φτάνει τους 680 ίππους. Η συνολική ροπή αγγίζει τα 804 Nm και αποδίδεται στις 2.200-2.500 σ.α.λ. Με την αναλογία κιλών/ίππο στο 488/1, η Artura γίνεται το τρίτο καλύτερο αυτοκίνητο στη γκάμα της McLaren, μετά την Elva και την Senna.

Επιπλέον, η Artura χρησιμοποιεί νέα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα και ειδική σχεδίαση ψαλιδιών, που προσδίδουν αρκετά πλεονεκτήματα. Ένα από αυτά είναι η μεγαλύτερη ακαμψία κατά 75%, σε σχέση με τη 600LT.

Για το τέλος, αφήσαμε τους αισθητήρες μέσα στο εσωτερικό των ελαστικών της Pirelli, οι οποίοι μέσω Bluetooth ενημερώνουν τον οδηγό για την πίεση και τη θερμοκρασία τους.