Το 2024 έρχεται ο αντικαταστάτης της McLaren P1


ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ HYPERCAR ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΩΝ ΠΙΟ ΕΞΩΤΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΠΟΤΕ Η MCLAREN ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ, ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΔΙΚΟ.

  • 13/4/2020

Πληροφορίες ακόμα δεν υπάρχουν πολλές, πρόσφατα όμως, σε μία συνέντευξή του, ο CEO της McLaren, Mike Flewitt έδωσε αρκετά στοιχεία γύρω από τον αντικαταστάτη της P1. Η συγκεκριμένη, προφανώς περιορισμένης παραγωγής, θεωρούταν ο διάδοχος της θρυλικής F1. Και παρότι ο κατασκευαστής μας έδωσε πριν από δύο χρόνια την σχεδόν εξωπραγματική Senna, αυτή ποτέ δεν ειπώθηκε επίσημα ότι αποτελεί τον επόμενο κρίκο σε αυτή την αλυσίδα.

Ο γνήσιος διάδοχος της P1 έχει ήδη αρχίσει να δουλεύεται από τους μηχανικούς και τους εξελικτές της Βρετανικής εταιρίας, με στόχο να παρουσιαστεί το 2024. Μεσολαβώντας μία περίοδος τεσσάρων ετών, είναι αρκετά ασφαλές να υποθέσουμε ότι ακόμα βρίσκεται στα πρώτα στάδια εξέλιξης. Γνωρίζουμε, ωστόσο, ότι η κίνησή του θα είναι είτε υβριδική, είτε αμιγώς ηλεκτρική. Αυτό το αποκάλυψε ο ίδιος ο Flewitt, χωρίς να δώσει περαιτέρω πληροφορίες. Από τα συμφραζόμενα, όμως, άλλων συζητήσεων, η μπίλια δείχνει να κάθεται πιθανότερα στην υβριδική διαμόρφωση.

«Αγαπώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τα οδηγώ συχνά τελευταία, για καθημερινή χρήση. Είναι άμεσα, ραφιναρισμένα και έχουν απίστευτη απόδοση. Αλλά οι χρόνοι φόρτισης είναι πραγματικά περιοριστικοί». «Πάρτε για παράδειγμα την 765LT. Γνωρίζουμε ότι πολλοί πελάτες πρόκειται να τη βάλουν στην πίστα. Αν ήταν EV, θα συζητούσαμε ίσως για 30 λεπτά καθαρού χρόνου λειτουργίας και στη συνέχεια να το φορτίζουν μέχρι την επόμενη μέρα. Αυτό δεν αποτελεί μία πειστική θέση».

Φυσικά, χρόνο με το χρόνο η τεχνολογία των ηλεκτρικών οχημάτων εξελίσσεται. Οι χωρητικότητες αυξάνονται και οι χρόνοι φόρτισης μειώνονται. Άλλωστε υπάρχουν και σήμερα τέτοια αμιγώς ηλεκτρικά υπεραυτοκίνητα. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Lotus Evija των 2.000 ίππων και του Pininfarina Battista. Παρόλα αυτά, το πελατολόγιο της McLaren έχει έναν πιο συγκεκριμένο προσανατολισμό. Ως εκ τούτου, ίσως το πιθανότερο σενάριο να είναι κάποιο είδος υβριδικής κίνησης, με το βενζινοκινητήρα να δίνει την ισχύ του στον πίσω άξονα και κάποιον (ή κάποιους) ισχυρό ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό.