Το 25% των πωλήσεων αυτοκινήτων θα γίνεται διαδικτυακά μέχρι το 2025 σύμφωνα με την BMW


Η BMW ισχυρίζεται ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις των νέων αυτοκινήτων της με την βοήθεια της Adobe θα είναι μία κερδοφόρα καινοτομία.

  • 10/5/2022

Στην αγορά των μεταχειρισμένων κυριαρχούν οι διαδικτυακές πωλήσεις εδώ και χρόνια και είναι λογικό αυτή η τάση να εισβάλλει και στη σκηνή αγοράς νέου αυτοκινήτου. Είναι προφανώς ένα πολύ διαφορετικό περιβάλλον με τις δικές του ιδιαιτερότητες, αλλά πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες ήδη επενδύουν στην ψηφιοποίηση των πωλήσεών τους. Ως μέρος του επιχειρηματικού της μετασχηματισμού, η BMW εξετάζει επίσης την επίτευξη μεγαλύτερου ποσοστού διαδικτυακών πωλήσεων από τις συνολικές πωλήσεις νέων αυτοκινήτων της.

Πιο συγκεκριμένα, η βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να πουλά το 25% όλων των νέων αυτοκινήτων της διαδικτυακά μέχρι τα μέσα αυτής της δεκαετίας. Ένα νέο άρθρο του Forbes φωτίζει περισσότερο τα σχέδια της BMW, τα οποία περιλαμβάνουν τη χρήση βοήθειας από την Adobe για τη διαχείριση δεδομένων. Η εταιρεία τεχνολογίας θα υποστηρίξει επίσης τις προσπάθειες της αυτοκινητοβιομηχανίας στην εξατομικευμένη ψηφιακή εμπειρία πελατών, συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών πωλήσεων νέων οχημάτων.

«Το ένα τρίτο όλων των αγοραστών μπορεί πολύ ξεκάθαρα να φανταστεί να αγοράσει ένα αυτοκίνητο διαδικτυακά», εξήγησε ο Jens Thiemer, Αντιπρόεδρος της BMW. «Και πρέπει να προετοιμαστούμε μαζί με τους εμπόρους λιανικής ώστε να είναι εφικτό». Αυτή η ενοποιημένη διαδικτυακή εμπειρία θα μπορούσε ακόμη και να επεκταθεί για να συμπεριλάβει εικονικές δοκιμαστικές μονάδες, αλλά η εξ ολοκλήρου μετάβαση σε διαδικτυακές πωλήσεις δεν θα γίνει σύντομα.

Ο Thiemer πιστεύει ότι οι συνεργάτες λιανικής της BMW  είναι «η κύρια διεπαφή για τη μάρκα μας» και είναι πόροι που η εταιρεία δεν είναι έτοιμη να χάσει. Τόνισε επίσης ότι «οι επωνυμίες στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας που βασίζονται πλήρως σε ένα εικονικό ταξίδι ψηφιακής αγοράς» προσπαθούν τώρα να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους με φυσικές τοποθεσίες. Ακριβώς επειδή, «για ένα τέλειο ταξίδι ενός πελάτη», χρειάζονται αυτά τα σημεία πώλησης.

Η μεταφορά τουλάχιστον του ενός τέταρτου των πωλήσεών της σε διαδικτυακές πλατφόρμες θα απαιτούσε αλλαγή στον τρόπο που πωλούνται τα αυτοκίνητα στην BMW. Για παράδειγμα, οι τιμές των νέων αυτοκινήτων πρέπει να καθοριστούν καθώς είναι πολύ δύσκολο να αναδημιουργηθούν διαπραγματεύσεις στον ψηφιακό κόσμο. Επίσης, η BMW  χρειάζεται βοήθεια από την Adobe για να δημιουργήσει πιο προηγμένες εφαρμογές όπου οι πελάτες μπορούν να διαμορφώσουν τα δικά τους αυτοκίνητα σε αντίθεση με την επιλογή από προκατασκευασμένα αυτοκίνητα.