Το 8-κύλινδρο Jeep Wrangler έχει επιδόσεις supercar!


ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ WRANGLER ΣΤΗ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: JEEP
  • 14/7/2020

Μέχρι πρότινος η Jeep δήλωνε πως δεν θα παρουσίαζε ένα οκτακύλινδρο Wrangler λόγω έλλειψης χώρου κάτω από το εμπρός καπό του ιστορικού της μοντέλου, γεγονός που θα μπορούσε ενδεχόμενα να προκαλέσει προβλήματα σε περίπτωση μιας μετωπικής σύγκρουσης.

Όπως φαίνεται όμως τα προβλήματα αυτά είτε ξεπεράστηκαν είτε λειτούργησε η πίεση της πρεμιέρας του άμεσου ανταγωνιστή Ford Bronco και έτσι η Jeep παρουσίασε το πρωτότυπο ενός οκτακύλινδρο Wrangler. Το οποίο ονομάζεται Wrangler Rubicon 392 Concept και είναι πολύ πιθανό να περάσει στην κανονική παραγωγή. Έστω και σαν σπέσιαλ συλλεκτικό μοντέλο.

Ο κινητήρας του είναι ένας ολοκαίνουργιος V8 χωρητικότητας 6,4 lt, που αποδίδει 460 PS και 610 Nm, τιμές που είναι σημαντικά πιο υψηλές σε σχέση με τους 290 ίππους και τα 353 Nm που αποδίδει το μέχρι τώρα κορυφαίο σύνολο του Wrangler, ο V6 των 3,6 lt.

Ανάλογες και πρωτόγνωρες για το πλέον παραδοσιακό Jeep είναι και οι επιδόσεις, μιας και με 5,0 sec για το 0-100 km/h το Wrangler Rubicon 392 Concept είναι σε άλλη κατηγορία σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις του μοντέλου.

Για να χωρέσει πάντως ο V8 αλλά και για να δοθεί λύση στα θέματα που είχε αναφέρει η αμερικανική εταιρεία σε σχέση με τον V8 το πρωτότυπο έχει τροποποιημένο πλαίσιο τύπου σκάλας και άλλες βάσεις μηχανής. Παράλληλα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οχτώ σχέσεων, οι άξονες είναι heavy duty Dana 44, ενώ υπάρχει και αερανάρτηση με δυνατότητα αύξησης της απόστασης από το έδαφος κατά 2 in.