Το BMW i8 φτάνει προς τη δύση της πορείας του


ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΣΠΟΡ ΜΟΝΤΕΛΑ, ΤΟ BMW I8, ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΕΝΟ ΑΠΡΙΛΙΟ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ, ΒΙΑΣΤΕΙΤΕ...

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 17/1/2020

Έχουν περάσει περίπου έξι χρόνια από τότε που κυκλοφόρησε το i8 και από τότε μοιάζει σα να μην πέρασε μία μέρα. Δεν είναι μόνο η space σχεδίαση του αμαξώματος και του εσωτερικού που σε κάνουν να το λες. Είναι και το προηγμένο τεχνολογικά DNΑ ενός αυτοκινήτου που προφανώς προηγήθηκε της εποχής του.

Επειδή όμως οι καιροί αλλάζουν και οι συνθήκες εξηλεκτρίζονται η παραγωγή του i8 στοιχίζει αρκετά και το κόστος που θα εξοικονομηθεί θα επενδυθεί στην εξέλιξη νέων ηλεκτρικών και υβριδικών μοντέλων της BMW.

Ανάμεσα σε αυτά περιλαμβάνονται τα iX3, το τετράθυρο i4 και το iNext που θα αποτελέσει την ηλεκτρική ναυαρχίδα στα SUV. Όσο για ένα νέο σπορ ηλεκτρικό μοντέλο αυτό θα μπορούσε να βασιστεί στο Vision M Next και να λανσαριστεί μέσα στην επόμενη πενταετία.

Έτσι, το πιο πιθανό είναι πως ο διάδοχος του i8 δεν θα είναι PHEV διάταξης (το τωρινό μοντέλο συνδυάζει τρικύλινδρο 1.500άρη με ηλεκτρικό πίσω μοτέρ) αλλά θα είναι ένα μηδενικής εκπομπής ρύπων μοντέλο που θα ανταγωνιστεί τόσο την Porsche Taycan, όσο τα επερχόμενα Tesla Roadster και Audi R8 E-tron.