Το επόμενο VW Golf GTI δεν θα είναι υβριδικό!


ΤΕΛΙΚΑ Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ TOP ΕΚΔΟΧΗ ΤΟΥ GOLF.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 5/2/2019

Για τα λογότυπα GTI οι συστάσεις περιττεύουν, ειδικά όταν μιλάμε για το Golf. Ένα από τα πιο ισορροπημένα σπορ hatchback και ένα από τα δημοφιλέστερα των φίλων της γρήγορης οδήγησης. Οι οποίοι δεν χρειάζεται να «ανησυχούν» για το επόμενο Golf GTI μιας και αποφασίστηκε ο δίλιτρος κινητήρας να μην υβριδοποιηθεί.

Βλέπετε εδώ και καιρό υπήρχαν οι πληροφορίες πως το επόμενο Golf GTI θα είχε έναν mild-hybrid κινητήρα. Ωστόσο, αυτό δεν θα ισχύσει και το μοτέρ που θα κινεί το νέο GTI θα είναι μια αναβαθμισμένη εκδοχή του τωρινού turbo τετρακύλινδρου με την κωδική ονομασία EA888 (που χρησιμοποιείται μεταξύ άλλων και στα Audi.

Και ενώ το GTI θα έχει ένα συμβατικό μοτέρ βενζίνης, δεν θα ισχύει το ίδιο και για την υπόλοιπη γκάμα. Μάλιστα, τόσο οι 1.5 TSI και 2.0 TSI όσο και ο ντίζελ 2.0 TDI (σειράς EA 288 Evo) θα έχουν ήπια υβριδική τεχνολογία με ηλεκτροκινητήρα. Στους κινητήρες βενζίνης που οι απαιτήσεις σε ρεύμα είναι αυξημένες θα υπάρχει δίκτυο 48V ενώ στους diesel θα είναι στα 12V. Εδώ να πούμε πως πιθανότατα θα υπάρχει και νέος 1.5 TDI.

Όσον αφορά στο νέο Golf GTI οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως η ισχύς της βασικής έκδοσης θα φτάνει τους 260 PS, ενώ θα υπάρχει και η TCR που θα αντικαταστήσει την Performance και θα αποδίδει περίπου 290 PS. Τέλος, να πούμε πως η νέα γενιά Golf θα κάνει την πρεμιέρα της το ερχόμενο φθινόπωρο στην έκθεση της Φρανκφούρτης με τις πωλήσεις να ξεκινούν αρχές 2020 και το GTI να παρουσιάζεται περίπου ένα χρόνο αργότερα.