Την ίδια στιγμή που οι φήμες για την... επανείσοδο της Mazda στην ελληνική αγορά καλά κρατούν, η ευρωπαϊκή εκδοχή του νέου Mazda 3 μάς υπενθυμίζει πόσο δύσκολο θα είναι το συγκεκριμένο εγχείρημα αν και εφόσον πραγματοποιηθεί.
Συγκεκριμένα, η ιαπωνική φίρμα ανακοίνωσε τις προδιαγραφές της ευρωπαϊκής εκδοχής του μικρομεσαίου hatchback, τοποθετώντας στη βάση της βενζινοκίνητης γκάμας του έναν δίλιτρο, ατμοσφαιρικό κινητήρα τεχνολογίας SkyActiv-G, η απόδοση του οποίου δεν υπερβαίνει τους 122 ίππους.
Μεγαλύτερο ενδιαφέρον, φαίνεται πως έχει η πετρελαιοκίνητη έκδοση του Mazda 3, η οποία εφοδιάζεται με έναν κινητήρα χωρητικότητας 1,8 λίτρου και απόδοσης 116 ίππων.
Ακόμα και έτσι, πάντως, η γκάμα του νέου Mazda 3 παραμένει απογοητευτικά φτωχή, πόσω μάλλον αν τη συγκρίνει κανείς με εκείνη των βασικών ανταγωνιστών του.
Μάλιστα, η ιαπωνική φίρμα έχει ξεκαθαρίσει πως δεν πρόκειται να υιοθετήσει την πρακτική του downsizing, εξελίσσοντας υπερτροφοδοτούμενα σύνολα βενζίνης μικρού κυβισμού, στρέφοντας την προσοχή της στη δημιουργία ήπιων υβριδικών (mild hybrid) συνόλων.




ΔΗΜΟΦΙΛΗ





_77761_470067_type13129.jpg)