Το Genesis GV80 εντυπωσιάζει εντός και εκτός δρόμου


H GENESIS ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΥΠΟ-ΜΠΡΑΝΤΑ ΤΗΣ HYUNDAI ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΑΙΡΕΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΕΡΑ ΟΧΘΗ ΤΟΥ ΑΤΛΑΝΤΙΚΟΥ ΩΣ ΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗ PREMIUM ΜΑΡΚΑ.

  • 15/1/2020

Και μιας και συμβαίνει αυτό, η Hyundai παρουσίασε σήμερα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σεούλ το GV80, το πρώτο SUV μοντέλο της Genesis το οποίο λανσάρει και μια σειρά από «πρώτες» για την υπο-μπράντα όπως είναι ένας εξακύλινδρος diesel κινητήρας, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση με ανίχνευση του δρόμου και ενεργό σύστημα καταστολής θορύβου. Το GV80 το οποίο σχεδιάστηκε με την αρωγή των τριών σχεδιαστικών τμημάτων της Hyundai στην Κορέα, τις ΗΠΑ και τη Γερμανία, μεγαλώνει έτσι την οικογένεια των μοντέλων της Genesis μετά τα sedan G70, G80 και G90.

Σχεδιαστικά είναι ένα μεγάλο και εντυπωσιακό SUV με τη διακριτή μάσκα της Genesis, ενώ το εσωτερικό διαχέεται από την νοτιοκορεατική φιλοσοφία αρχιτεκτονικής χώρων. Οι οθόνες δεσπόζουν στο ταμπλό ενώ οι φυσικοί διακόπτες έχουν ελαττωθεί σημαντικά. Μαλακά υλικά καλύπτουν όλες τις επιφάνειες ενώ υπάρχουν όλες οι νέες ψηφιακές ευκολίες όπως αναγνώριση γραφής σε trackpad ή η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη μετάδοση κίνησης (shift-by-wire). Η πλοήγηση εικονικής πραγματικότητας όπως την έχουμε δει και στα συστήματα της Mercedes-Benz ενισχύουν το hi-tech χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Άλλες καινοτομίες είναι το ενεργό κάθισμα του οδηγού που ρυθμίζει την πίεση που ασκεί αυτό στο σώμα του οδηγού μέσω επτά αεροθαλάμων.

Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς αν και υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση. Το GV80 θα λανσαριστεί στη Νότια Κορέα με έναν τρίλιτρο εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 278 ίππων ενώ η τετρακίνητη έκδοση θα εξοπλίζεται με Multi-Terrain Control και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα. Προφανώς το GV80 διαθέτει και όλα τα συστήματα ασφαλείας τελευταίας γενιάς ADAS.