Το Honda Jazz Crosstar δείχνει το δρόμο


ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΡΓΗΣΑΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΑ ΚΟΜΠΑΚΤ CROSSOVER ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΩΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. ΙΣΩΣ ΜΕ ΕΝΑ ΝΕΟ CIVIC CROSSTAR!

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: HONDA
  • 29/5/2020

Αναμφίβολα κανείς δεν μπορεί να πει λέξη για τους ιθύνοντες της Honda όταν είχαν λανσάρει το CR-V με το έξυπνο light σύστημα τετρακίνησης ή το HR-V με κίνηση μόνο μπροστά. Κάτι που πριν από περίπου δύο δεκαετίας ακουγόταν κάπως να κυκλοφορεί ένα SUV δίχως τετρακίνηση.

Σήμερα τα πάντα έχουν ανατραπεί και συντριπτικά το μεγαλύτερο ποσοστό των SUV είναι δικίνητο. Ειδικά στα μικρότερα δεν υπάρχει καν η επιλογή της τετρακίνησης και όπως δείχνει η τάση του αγοραστικού κοινού δεν υπάρχει κανένα ζήτημα αφού τα SUV/ crossover πωλούν σαν ζεστό ψωμί εκτοπίζοντας κλασικές κατηγορίες (όπως των hatchback).

Η αλήθεια πάντως είναι πως η Honda άργησε κάπως να αντιδράσει στις απαιτήσεις των Ευρωπαίων και στο downsizing. Ωστόσο, παρατηρώντας την θετική ανταπόκριση του κοινού απέναντι στο Jazz Crosstar είναι έτοιμη να προχωρήσει σε αντίστοιχες εκδόσεις μοντέλων.

Αρκετοί κατασκευαστές (όπως η Ford με τις εκδόσεις Active ή η Audi με το A1 Citycarver) έχουν ήδη λανσάρει αντίστοιχες εκδόσεις οπότε είναι πολύ πιθανό το νέο Civic που θα παρουσιαστεί του χρόνου να έχει μια αντίστοιχη περιπετειώδη Crosstar.

«Η ζήτηση για κόμπακτ, πολλαπλών χρήσεων μοντέλα είναι η νέα τάση και στο μέλλον θα πρέπει να κινηθούμε προς τα εκεί. Σε πελάτες που δεν θέλουν ένα hatchback ή ένα saloon και σε πελάτες που δεν θέλουν ένα μεγάλο SUV» είπε μεταξύ άλλων σε συνέντευξη του στο βρετανικό Autocar ο υπεύθυνος για το Jazz, Takeki Tanaka.