Το 2024, η Honda γιορτάζει τα 25 χρόνια από τη δημιουργία του πρώτου της υβριδικού μοντέλου. Το Insight έκανε πρεμιέρα το 1999 και μάλιστα αποτέλεσε το πρώτο υβριδικό όχημα μαζικής παραγωγής που κυκλοφόρησε στην Ευρώπη.
Ως μέρος των εορτασμών, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία επιβεβαίωσε ότι το Prelude, ένα από τα πιο θρυλικά της δημιουργήματα που κυκλοφόρησε σε παγκόσμια κλίμακα από το 1978 έως το 2001 θα επιστρέψει στην Ευρώπη, αυτή τη φορά ως υβριδικό. Η Honda μάλιστα είχε παρουσιάσει το ανανεωμένο της μοντέλο στην concept μορφή του ήδη από το περασμένο έτος, όμως τώρα έγινε γνωστή η έλευσή του και στη Γηραιά Ήπειρο.
Μαζί με την ανακοίνωση, η ιαπωνική εταιρεία αποκάλυψε μια πιο σπορ έκδοση εκείνου του concept car, που έχει ονομαστεί Prelude Concept και θα κάνει την πρώτη του δημόσια εμφάνιση σε ευρωπαϊκά εδάφη στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood στις 11-14 Ιουλίου.
Το όχημα που παρουσίασε η Honda είναι βαμμένο σε κόκκινο χρώμα και φέρει δαγκάνες φρένων στην ίδια απόχρωση, οι οποίες κρύβονται πίσω από ένα σετ μαύρων τροχών 20 ιντσών. Στο πίσω μέρος υπάρχει μια μικρή αεροτομή, ενώ το αμάξωμα έχει ενισχυθεί με ανθρακόνημα.
Καμία εικόνα του εσωτερικού δεν έχει έρθει στο φως της δημοσιότητας και κρίνοντας από τα φιμέ τζάμια του concept, η εταιρεία κρατά τα χαρτιά της κλειστά όσον αφορά σε αυτό το κομμάτι.
Πάντως, το μοντέλο παραγωγής δεν αναμένεται να αλλάξει δραματικά σε σχέση με το concept, αφού μέχρι και συμβατικούς καθρέπτες έχει, που συνήθως αντικαθιστώνται από κάμερες ή κάποια άλλη πιο φουτουριστική επιλογή. Γενικότερα, μοιάζει να βρίσκεται αρκετά κοντά στο όχημα που θα εξέλθει από τη γραμμή παραγωγής, με τη Honda να μην έχει κάνει υπερβολές στον σχεδιασμό.
Αυτό για το οποίο η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία παραμένει ιδιαίτερα κρυψίνους είναι οι τεχνικές προδιαγραφές του νέου Prelude. Γνωρίζουμε ότι θα είναι υβριδικό, όπως ανακοίνωσε η ίδια, όμως δεν υπάρχει κανένα στοιχείο σχετικά με αυτό που θα κρύβεται κάτω από το καπό. Μια επιλογή της Honda θα ήταν να χρησιμοποιήσει τον δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα του υβριδικού Civic e:HEV, ο οποίος παράγει 184 PS και 315 Nm ροπής, σε συνδυασμό με τους δύο ηλεκτροκινητήρες που συνοδεύουν το θερμικό μέρος του κινητήρα.
Σύμφωνα με τον Tomoyuki Yamagami, επικεφαλής μηχανικό της Honda, το νέο υβριδικό Prelude θα καταφτάσει «κάποια στιγμή στα μέσα της δεκαετίας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
LIVE PHOTOS: Είδαμε από κοντά το πιο «καυτό» Honda Civic Type R (τιμή)
Honda e:Ny1 - Δοκιμάζουμε το premium ιαπωνικό συμπαγές ηλεκτρικό SUV
Test Drive: Honda ZR-V e:HEV Sport - Δοκιμάζουμε το νέο σπορ υβριδικό SUV