Το Hyundai i20 N είναι το προσιτό GTI που όλοι περιμένουμε


H ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ HYUNDAI I20 ΦΕΡΝΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΤΙΣ ΦΗΜΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΡΕΑΤΙΚΗ ΦΙΡΜΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΔΕΟΣ ΤΟΥ VW POLO GTI ΚΑΙ ΤΟΥ FORD FIESTA ST.

  • 24/2/2020

Οι Κορεάτες μοιάζουν αποφασισμένοι να κάνουν πρωταθλητισμό ακόμα και σε εκείνες τις κατηγορίες αυτοκινήτων που μέχρι πρότινος απουσίαζαν, δίνοντας τα κλειδιά του μαγαζιού στον Albert Beirman -πρώην επικεφαλής του M Division της BMW- τον οποίο προσφάτως πρόσθεσαν στο ρόστερ τους.

Το πρώτο δείγμα γραφής του Γερμανού (βλέπε Hyundai i30 Ν) ήταν δίχως καμία αμφιβολία εντυπωσιακό, ωστόσο, ανάλογη αναμένεται να είναι και η συνέχεια καθώς σύμφωνα με πληροφορίες που διαρρέουν από το εσωτερικό της κορεατικής φίρμας, τα διακριτικά N πρόκειται να φορέσει και η νέα γενιά του Hyundai i20.

Βλέποντας την Toyota -και όχι μόνο αυτήν- να επενδύει στην κατηγορία των GTI «τσέπης», η Hyundai δεν έχει άλλη επιλογή από το να εξελίξει την «καυτή» έκδοση του νέου i20, επιχειρώντας με αυτόν τον τρόπο να συνδέσει τις αγωνιστικές επιτυχίες της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ με τις πολιτικές εκδόσεις του αυτοκινήτου.

Τα πρώτα ψηφιακά σχέδια του αυτοκινήτου είναι άκρως εντυπωσιακά, όπως εντυπωσιακές θα είναι και οι προδιαγραφές του, καθώς οι Κορεάτες προσανατολίζονται στη χρήση του δίλιτρου, υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα βενζίνης και όχι εκείνου των 1,6 λίτρων.

Αυτό συνεπάγεται ότι η ισχύς του νέου Hyundai i20 N θα υπερβαίνει κατά πολύ τους 200 ίππους βρίσκοντας απέναντί του τις κορυφαίες προτάσεις του είδους του.

Το νέο hot hatch της Hyundai δεν αναμένεται μέσα στο 2020, καθώς χρονικά θα αποτελέσει την τελευταία έκδοση που θα προστεθεί στην γκάμα του νέου i20, η πρεμιέρα του οποίου θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Μαρτίου στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.