Το ηλεκτρικό μέλλον της Audi έχει θέση και για ένα RS6 e-tron Avant


Η γερμανική φίρμα με τα τέσσερα δαχτυλίδια έχει σκοπό να γίνει πλήρως ηλεκτρική από το 2026 και το RS6 e-tron ετοιμάζεται να γίνει η ηλεκτρική της ναυαρχίδα.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΒΒΑΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 17/11/2021

Η Audiέχει επιβεβαιώσει επίσημα ότι από το 2026 σκοπεύει να λανσάρει μόνο πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα, καταργώντας σταδιακά τα μοντέλα της με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αυτό ισχύει και για τη σπορ γκάμα του τμήματος Audi Sport, δημιουργώντας ένα μεγάλο ερωτηματικό. Ποιο είναι το μέλλον του τμήματος Audi Sport;

Το βρετανικό Autocar πιστεύει ότι η Audi Sport θα μπορούσε ήδη από σήμερα να έχει ξεκινήσει να εργάζεται πάνω σε ένα μελλοντικό RS6 e-tron, σε συνδυασμό και με την έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου A6 e-tron που έκανε πρεμιέρα την περασμένη άνοιξη. Με μήκος 4,96 μέτρων, το A6 e-tronconceptέχει παρόμοιο μέγεθος με το τρέχον σεντάν A6, το οποίο και αναμένεται να αντικαταστήσει στο μέλλον, ερχόμενο σε θέση να ανταγωνιστεί την επερχόμενη BMW i5 και τη Mercedes-Benz EQE.

Το A6 e-tron Avant στην παραπάνω ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα είναι μία απόδοση που δημιουργήθηκε από τον ανεξάρτητο σχεδιαστή “The Sketch Monkey”, αλλά τώρα φαίνεται να μην είναι και πολύ μακριά από την πραγματικότητα. Η ιστοσελίδα του Autocar μάλιστα αναφέρει ότι «τα αφεντικά της Audi έχουν επιβεβαιώσει ότι μια έκδοση estate είναι καθ' οδόν», κάνοντας λόγο για ένα RS6 e-tron Avant.

Η αρχιτεκτονική PPE που θα μοιράζεται με το Audi Q6 e-tron και την Porsche Macan, είναι η ιδανική βάση για να χτιστεί πάνω της το A6 e-tron. Και αφού η πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη, είναι αναπόφευκτο το μελλοντικό ηλεκτρικό Α6 να αποκτήσει και αρκετές παραλλαγές απόδοσης. Υπενθυμίζουμε ότι το concept A6 e-tron εφοδιαζόταν με μπαταρία χωρητικότητας 100 kW και διάταξη με δύο ηλεκτροκινητήρες που παράγουν συνδυαστικά 476 ίππους και 800 Nm ροπής. Αυτά τα νούμερα επίπεδο απόδοσης το φέρνουν πάνω από το τρέχον S6 που παράγει έως και 450 ίππους, από τον V6 TSFI των 2,9 λίτρων.

Ακόμα όμως και το μεγαλύτερο RS e-tron GT, με συνδυασμένη μέγιστη ισχύ 598 ίππων και 830 Nm ροπής είναι εκπληκτικά κοντά σε απόδοση με το τωρινό RS6 που έρχεται με τον twin-turbo V8 των 4,0 λίτρων και απόδοση 600 ίππων και επίσης 800 Nm ροπής. Οι αριθμοί του RS e-tron GT μας κάνουν να πιστεύουμε ότι θα μπορούσαν να ταιριάζουν ιδανικά στο ισχυρότερο RS6 e-tron.