Tο Jeep Grand Cherokee επιστρέφει με νέα εμφάνιση


Το καινούργιο Grand Cherokee παρουσιάστηκε αρχικά ως επταθέσιο. Όμως, η Jeep εξελίσσει και την πενταθέσια έκδοσή του η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί αργότερα εντός της χρονιάς.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: CAR AND DRIVER ΗΠΑ.
  • 3/3/2021

Η πέμπτη γενιά του Grand Cherokee παρουσιάστηκε στην αμερικανική αγορά και έχει σκοπό να ανταγωνίζεται εμπορικά τα αντίστοιχα γερμανικά μοντέλα, όπως και αυτά της Lexus και της Genesis. Αρχικά, διατίθεται στην επταθέσια εκδοχή του, ενώ η πενταθέσια αναμένεται να παρουσιαστεί αργότερα, προς το τέλος του 2021. 

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η τιμή πώλησής της στις ΗΠΑ αναμένεται να ξεκινά από τα περίπου 35.000 δολάρια (περίπου 28.400 ευρώ) για την εξοπλιστική έκδοση «Laredo» και θα φτάνει ως τα περίπου 55.000 δολάρια (περίπου 45.500 ευρώ) για την καλύτερα εξοπλισμένη («Summit»).

Η αισθητική του αμαξώματός της δεν θα διαφοροποιείται από αυτή που είδαμε στο επταθέσιο νέο Grand Cherokee και (το αυτοκίνητο) θα διατίθεται τόσο σε δικίνητη (πισωκίνητη) όσο και σε τετρακίνητη έκδοση.

Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, θα εφοδιάζεται με τον χωρητικότητας 3,6 λίτρων V6 Pentastar ο οποίος αποδίδει 294 PS και μέγιστη ροπή 384 Nm που υπάρχει ήδη στο Grand Cherokee L (όπως ονομάζεται η επταθέσια εκδοχή του νέου μοντέλου).

Εκτός από αυτόν, η πενταθέσια έκδοση του νέου Jeep θα διατίθεται και με τον υβριδικής διάταξης κινητήρα που έχει εξελίξει η FIAT Chrysler Automobiles, όπως και με τον χωρητικότητας 5,7 λίτρων V8 κινητήρα της εταιρείας ο οποίος αποδίδει 362 PS και μέγιστη ροπή 529 Nm. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο τελευταίος θα είναι διαθέσιμος στις καλύτερα εξοπλισμένες εκδόσεις. 

Φυσικά, και το πενταθέσιο καινούργιο Grand Cherokee έχει το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων. Τέλος, αναφορικά με το εσωτερικό του, δεν θα διαφοροποιείται από αυτό του επταθέσιου (φωτογραφία).

Στις φθηνότερες εκδόσεις του, η κεντρική έγχρωμη οθόνη αφής θα είναι 8,4 ίντσες και στις ακριβότερες 10,1 ίντσες, ενώ ο εξοπλισμός του θα διαθέτει συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως διατήρησης του οχήματος στην επιλεγμένη λωρίδα κυκλοφορίας, προειδοποίησης ενδεχόμενης σύγκρουσης κ.λπ.